اخبار ارز دیجیتال

جهش بیت کوین به بالای ۳۰هزار دلار؛ روند پیشرفتی ادامه دارد؟

با کنترل بانکی بانکی در ایالات متحده در ماه و و سرمایه گذاران نسبت به سیاست های فدرال رزرو، قیمت بیت بار دیگر به بالای سطح 30 میلیون دلاری تبدیل شده است.

به گزارش دسک، بزرگترین ارز دیجیتال با جهش از ۷ درصد در گذشته تا قیمت ۳۰، ۳۹۹ دلاری نیز پول شد.

ریچارد میکو (Richard Mico)، سیم شعبه بنکسا، شرکت ارائه دهنده زیرساخت های پرداخت ارزهای دیجیتال در اینباره:

واضح است با افت نرخ رشد بازار، شاهد سیاست های فشاری پولی سختگیرانه فدرال رزرو در سال ۲۰۲۳ هستیم. کافی است تا تنها به بازار بازار قرضه نگاه کنید.

بررسی قرضه نشان می‌دهد که پس از آن به‌سرعت انتظارات انتظارات نسبت به افزایش نرخ فدرال در آینده انجام می‌شود، اسناد 22 ساله خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا از 5 درصد اوایل ماه مارس (اسفند) به کمتر از اندازه‌گیری شده است. .

میکو اضافه کرد:

در نتیجه، احتمالاً دوباره نقدینگی زیادی به تزریق خواهد رسید. بیت کوین در سال ۲۰۲۳، بهترین عملکرد را در سایر دارایی‌ها دارد و این دارای معمولاً و شدیدترین واکنش به این شکل است که از تغییرات پولی نشان می‌دهد.

بیت کوین بار در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) به هزار دلار رسید که از آن به زیر ۲۰ هزار دلار رسید. محدوده‌ای که در بخش بزرگی از همان سال و اولین هفته‌های سال جدید در آنان ک.

در حال حاضر سرمایه‌گذاران در حال بررسی تاثیرات ورشکستگی بانکی اخیراً تداوم فشارهای تورمی سایر ابهامات کلان اقتصادی بودند، ارز دیجیتال طی 3 هفته گذشته در حدود 28، 0000 دلار در هر نقدی. بیت کوین سال ۲۰۲۳ را با قیمت ۱۶٫۶۰۰ دلار آغاز کرد و تا امروز بیش از ۸۰درشد رش.

قیمت این ارز در ماه ژانویه (دی) و بحبوحه مشاهده نشانه‌هایی مبنی بر کاهش افزایش یافتن رشد آن در ماه فوریه (بهمن) شروع شد. اما قیمت بار دیگر در ماه مارس (اسفند)، بانک‌های ورشکستگی سیلیکون‌ولی و سیگنچر، زمانی که برخی از ثبات سیستم پولی را در زیر سوال بردند و به این سمت می‌برند که دارای ارزش‌های دارای ارزش حرکتی هستند، بارهای دیگر را انجام می‌دهند. قیمت طلا اخیراً افزایش یافته و برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ از ۲ هزار دلار عبور کرده است.

میکو مطمئنان که مطمئناً به‌دلیل این بحران بانکی است که جهش بیت کوین یک تغییر روند در حال رخدادن است.

او افزود:

بیت کوین فزاینده‌ای به‌عنوان یک دارای ارزش ذخیره‌کننده قابل‌اعتماد نظر گرفته می‌شود که به ذخیره‌سازی پول از طریق واسطه یا بانک را ندارد. اکنون، دیگر بیت کوین در حال پذیرایی به‌عنوان یک دارایی بدون ریسک است.

میکو در پایان گفت:

کاهش سلطه بر بازارهای جهانی نیز که پذیریش بیت را تسریع می کند، از این تغییر است. به‌طور خلاصه، با بیت کوین، شما بانک خودتان هستید. پیش‌بینی بازار توجه به نوسانات تغییر کرده است، اگر روندی بیت کوین ادامه یابد متعجب نخواهم شد.

باب راس (باب راس)، سولوژنیک، یک شبکه از طریق چین برای توکنیزه‌کردن کار بهادار، که در مسیر بیت کوین از بازار سهام جدا می‌شود و این دارایی دارای یکی از جذابیت‌های جذابیت روزافزون را به‌عنوان یک پناهگاه امن برای سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهد. است.

او نوشت:

در حالی که می‌توانم سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ را به‌عنوان پیشرفت بیت کوین در نظر بگیرم، زمان واقعاً نشان‌دهنده‌ای در صحنه جهانی جهانی به‌عنوان یک دارایی بزرگ است.

راس نظران کرد:

در میان افزایش بی‌ثباتی، وجود سیستم‌های بانکی متزلزل و فزاینده پیرامون ذخیایر ارزی، بیت کوین همان طور که بسیاری پیش‌بینی کرده بودند، به‌عنوان پناهگاه قابل‌اعتمادی ظاهر شد. این مقطع حیاتی نشان‌دهنده یک پیشرفت اساسی برای بخش ارزهای دیجیتال است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا