اخبار ارز دیجیتال

جنون میم کوین ها و افزایش بی سابقه کارمزد تراکنش ها!

زمان مطالعه: 2 دقایق

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط کریپتو فیس، کارمزد تراکنش های بیت کوین در اوایل ماه مه به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید. با این حال، علی‌رغم افزایش اخیر، کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین هنوز با بالاترین سطح خود فاصله دارد.
به گزارش رمز نیوز، در 3 می، مجموع هزینه های پرداخت شده در بلاک چین بیت کوین به 3.5 میلیون دلار رسید که نشان دهنده رشد تقریباً 400 درصدی نسبت به پایان ماه آوریل است. بر اساس داده های منتشر شده توسط YCharts، میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین به 7.2 دلار رسیده است.
به نظر می رسد که جنون مداوم معاملات ممکوین هایی مانند PEPE عواقب ناخواسته ای برای بیت کوین داشته است و کارمزد تراکنش های آن را به بالاترین حد چند ساله رسانده است.
از سوی دیگر، افزایش میزان کارمزد تراکنش های بیت کوین عمدتاً به افزایش فعالیت های مربوط به تراکنش های BRC-20 نسبت داده می شود. بر اساس داده‌های گلکسی ریسرچ، 50 درصد از کل تراکنش‌های بیت‌کوین در 2 می، تراکنش‌های BRC-20 بوده است.

استاندارد BRC-20 که از استاندارد توکن ERC-20 اتریوم الگوبرداری شده است، یک استاندارد توکن آزمایشی است که به کاربران اجازه می دهد توکن های قابل تعویض را در بلاک چین بیت کوین صادر و انتقال دهند. استاندارد توکن BRC-20 به سرعت به یک روند اصلی در صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، به ویژه در میان رشد انفجاری PEPE.
بر اساس داده های بازار، قیمت ارز رمزنگاری شده Pepe در هفت روز گذشته بیش از 800 درصد رشد داشته است. در 5 می، این میم کوین بالاترین سطح قیمت خود را با 0.000004354 دلار ثبت کرد.
البته، بلاک چین بیت کوین تنها بلاک چینی نیست که تحت تاثیر تبلیغات مداوم memecoin قرار گرفته است. هزینه های گاز در بلاک چین اتریوم نیز اخیرا به بالاترین سطح خود در چند ماه گذشته رسیده است. در 2 می، کارمزد تراکنش‌های ETH به بیش از 19 میلیون دلار رسید، سطحی که از ماه می 2022 مشاهده نشده است. بلاک چین اتریوم گران‌ترین شبکه از نظر کارمزد تراکنش‌ها است.

نوشته شده توسط جنون میم کوین ها و افزایش بی سابقه کارمزد تراکنش ها! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا