اخبار روز سینما

جنجال متین ستوده و همسرش در اینستاگرام ; عکسی که غوغا کرده است

این روزها خبرهای داغ را از این بازیگر معروف می شنویم. جنجال متین ستوده و همسرش در اینستاگرام همچنین یکی از این اخبار است که این روزها پخش می شود.

متین السادات ستوده، که با نام هنری متین ستوده به فعالیت در حوزه هنر مشغول است، ماید خ 22 اردیبهشت سال 1364 در خرم آباد متولد شد و دانشگاهی خود را در رشته مدیریت کرد.

متین ستوده ، در مهر 1398 حاشیه ساز شد. او در اکران خصوصی فیلم سینمایی مسخره‌باز با پوششی عجیب ظاهر شد و با واکنش برحه هرخای اژه شد و در نتیجه این واکنش‌ها سرانجام به دادسرای ارشاد احضار شد و در نهایت با قرار گرفتن کف.

امروز که در آستانه تولد این بازیگر هستیم خبرهایی درباره مشلاتش با همسرش و همسرش و همسرش طرح شده است که جنجال متین استوده و همسرش در اینستاگرام نیز بیشتر به این حدس ام و گ ده است.

جنجال متین ستوده و همسرش در اینستاگرام

عکسی که غوغا کرده است

حرکت عجیب متین ستوده و همسرش در اینستاگرام

متین ستوده 38 ساله و علی 43 ساله در خرداد سال 1400 به طور خبر ازدواجشان را اعلام کردند. با اینکه خیلی از این خبر نگذشته است اما گفته‌ها از این زوج خبر می‌دهند.

غوغای متین استوده و همسرش در اینستاگرام از جایی شروع شد که متین استوده و همسی از ازدواج‌های مشترک و ازدواج‌شان را از پیج‌های خود پاک کرده و سپس عکس آنفالده شد.

به نظر می‌رسد شایعه‌ای جدایی این زوج قوت گرفته است. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که همیشه میزبان سلبریتی‌ها و باز3 است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا