اخبار روز

عدم اجرای صحیح رتبه بندی معلمان باعث جنجالی شدن مجلس شد!

به گزارش پی ام آپ نماینده مردم تهران در شورا اسلامی فرمود: با آمدن شخص و وزیر مشکلات زیاد وزارت آموزش و پرورش قابل حل نیست.

علی خزریان در جلسه عمومی مجلس امروز شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی تحصیلات وی گفت: با رفتن آقای نوری و آمدن فرد دیگری اگر بنا باشد سازه ها حفظ شود مشکلی پیش نمی آید. وزارت حل شدنی نیست و اگر قرار باشد همین مسیر ادامه پیدا کند چاره ای جز تغییر وزیرمجلس نیست.

وی خطاب به صحرایی ادامه داد: آقای صحرایی با اینکه یک سال از انتصاب شما می گذرد رئیس دانشگاه آینده ساز فرهنگیان می گذرد، تعداد زیادی از اقلام با شناسنامه غرب محور و نشانه هایی از جریان اصلاحات در مجموعه اش جابه جا نشد. پس از 13 ماه از تصدی دانشگاه فرهنگیان هنوز نتوانست تیم مناسبی را برای کمک به او تشکیل دهد. امکان تشکیل تیم تخصصی در وزارت آموزش و پرورش و ایجاد تحول در این وزارتخانه را چگونه می بینید؟

عامل مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما از فروردین ماه سال جاری به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کنید، اما با همان تیم قبلی که آموزش و پرورش را تا این لحظه هدایت کرده بودید به کار ادامه دادید و این افراد از حلقه نزدیک و دوستان شما هستند. آقای نوری از اجرای احراز صلاحیت معلمان کنار گذاشته شد، اما شما به همین دایره ادامه دادید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا