اخبار روز سینما

جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را با خودش همراه داشته است.

به تازگی فیلم تولد همسر نیکبخت واحدی در فضای مجازی لو رفت و منتشر شد که تولد نیکبختی واحدی را نشان می‌دهد و یاز یو با خودش همراه داشته است.

ویدیوی پارتی نیکبخت واحدی برای زنش که این روزها روزمرگی‌های لاکچری خود را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند با چتر میره می‌گذارند.

جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش

فیلم تولد همسر نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت ۴۲ ساله متولد شهر مشهد است. او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. او روز گذشته، ویدئویی را از پارتی و مهمونی تولد همسرش به اشتراک بگذارید.

برای اطلاعات بیشتر:

تولد گرفتن نیکبخت واحدی

علیرضا واحدی نیکبخت متولد ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد، بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران ایران ایرضا بقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور، الوصل، ابومسلم، خونه به خونبا، خونه به خونبا، ش را در کارنامه خود دارد و در پست هافبک چپ بازی می‌کرد.

بازی‌های خوب و درخشش نیکبخت در مسابقاتی باعث شد تا تیم باشگاوبازرٌ رداورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرت ی خراسان، به میدان رفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا