اخبار روز

کشف یک مالک برای بیش از ۱۰۰ خانه در پردیس!

به گزارش پی ام آپ، ناظر شرکت عمران جدید شهر پردیس گفت: اگرچه آمار دقیقی به دست نیامده اما گفته می شودبیش از ۱۰۰ واحد از مسکن مهر پردیس تحت مالکیت یک نفر است و چندین فرد مالک چند ده واحد مسکن مهر پردیس هستند.

خلیل محبت خواه درباره آخرین وضعیت مسکن مهر پردیس گفت: اکثر واحدهای مسکن مهر به صورت کامل با تجهیزات کامل به متقاضیان تحویل داده شده است و در حال حاضر 29 هزار واحد مسکن مهر در پردیس باقی مانده است که بیش از 22 هزار واحد آن پیشرفت کرده است. آمادگی جسمانی بالای 80 درصد است.

وی تاکید کرد: در صورت تزریق منابع و رفع کمبود منابع و اعتبارات صندوق می توان 22 هزار واحد مسکن مهر را تکمیل و ظرف مدت 6 ماه به متقاضیان تحویل داد و در صورت تحویل این واحدها، مسکن مهر پردیس به شما محول می شود و می توانید این پروژه را در مدت 6 ماه سازماندهی کنید.

ناظر شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: لازم به ذکر است که ساخت 4 هزار و 300 واحد مسکن مهر از حدود 3 سال پیش آغاز شد و این واحدها 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

محبت خواه درباره تعداد واحدهای مسکن مهر پردیس گفت: سرشماری دقیق مسکن مهر در حال انجام است اما قطعا بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر خالی در پردیس وجود دارد.

وی تاکید کرد: بیشتر این واحدها در اختیار مخاطبان و اقشار پایین جامعه است. درآمد اینطور نیست و گفته می شود این واحدهای خالی در اختیار گروهی از دلالان است که مسکن مهر پردیس را احتکار کرده اند و امروز این واحدها را با قیمت های بسیار گران فروخته اند.

ناظر شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: اگرچه آمار دقیقی به دست نیامده است، اما گفته می شود بیش از 100 واحد مسکن مهر پردیس تحت مالکیت این فرد است و چند نفر نیز مالک چندین ده واحد مسکن مهر پردیس هستند.

محبت خواه که محتاط کلاهبرداری است گفت: اخیرا در دانشگاه خرید و فروش نکات واحدهای نهضت ملی مسکن به گوش می رسد. در این راستا توصیه می کنم پردیس جزو مناطق و اماکن مشمول اجرای طرح نهضت ملی نباشد و واحد نهضت ملی مسکن در پردیس احداث شود. شنیده ها حاکی از آن است که بیش از 2000 واحد مسکونی نهضت ملی در محوطه در حال ساخت است، اما لازم به ذکر است که هیچ واحدی تحت عنوان نهضت ملی مسکن و مشمول امتیازات این طرح در محوطه ساخته نخواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی معاملات فروش امتیازات نهضت ملی مسکن در محوطه، کلاهبرداری و برگشتی است. پول و مبلغ پرداختی برای خرید این امتیاز قابل ردیابی نیست.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا