اخبار روز سینما

جزئیات ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب های قدر







به گزارش ریمینو آنلاین، حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد گفت: مراسم شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان ساعت 20 در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می شود. نقطه کانونی تالار پیامبران اعظم (ص).

مراسم احیای شب اول قدر

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب اول قدر جمعه دهم است. فروردین این ماه با تلاوت آیات قرآن توسط کبیر قلندرزاده قاری حرم مطهر رضوی آغاز می شود و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط قاریان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادامه می یابد. ) علی برادران و مهدی سروری.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهادی نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و مداحی امیر عارف از دیگر برنامه های شب نوزدهم قدر است.

مراسم بیداری در شب 21 تا 23 رمضان الکریم

به گفته شریعتی نژاد، حاج محمود کریمی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان ضمن تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاسم مقدمی، دعایی از جوشن کبیر و مدیحه سرایی می کند. زائران و حضار از سخنان ناصر رفیعی در مورد حجت الاسلام والمسلمین حسن بهره مند می شوند. قرآن نیز از سر خوانده می شود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی تلاوت سوره های روم، دخان و عنکبوت را بخشی از آغاز شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: جواد پناهی، رضا گلشاهی و جواد سلیمانی از قاریان این مراسم هستند.

وی اعلام کرد: «دعای روحانی جوشن کبیر» با صدای سید مصطفی آل موسوی قرائت می شود و مراسم ترحیم و ترحیم از دیگر برنامه های حاج احمد واعظی، قاری و ذاکر اهل بیت عصمت است. ذکر شده و طهارت (ع).

شریعتی نژاد افزود: حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی و جعفر ملاکه در شامگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان، محفل خوانی و محافل قرآنی را بر عهده دارند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا