اخبار روز سینما

جزئیات سریال جدید بوراک دنیز و هانده ارچل + [زمان پخش]

سریال جدید بوراک دنیز و هانده ارچل : ساخت سریال ترکی دو غریبه آغاز شد. بورک دنیز و هانده ارچل در دو غریبه بعد از سال‌ها در کنار هم هنری خواهند کرد.

سریال جدید بوراک دنیز و هانده ارچل

بازیگران سریال ترکی دو غریبه چه کسانی هستند؟ تا شبکه این سریال، که از فاکس نمایش داده خواهد شد، هانده ارچل و بورک دنیز قرارداد بسته‌اند. هانده ارچل در سریال دو غریبه همبازی پارتنر سابقش، بورک دنیز می‌شود. بورک و هانده در سریال رمانتیک کمدی “عشق حرف حالیش نمیشه” همبازی بودند.

فیلمبرداری سریال”دوغریبه”با بازی بورک دنیز و هانده ارچل در اسفند ماه آغاز می‴. در این سریال نقش لیلا را بازی می‌کند. همچنین بازیگر فریدون دوزاگاچو و جم داوران هم در این سریال حضور دارند. این سریال قرار است در شهریور از شبکه FOX پخش می شود.

گلچین هاتیهان در نقش شاهنده مادر لیلا (هانده ارچل) به سریال «دو غریبه» پیوست.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دو غریبه

خلاصه داستان سریال ترکی دو غریبه

بازیگران سریال ترکی دو غریبه

حضور جنجالی بوراک دنیز در فشن شو Valentino ویژه هفته مد پاریس

دوست پسر جدید هانده ارچل کیست؟ + [بیوگرافی هاکان سابانجی]

هانده ارچل از مدتی مرخصی برای مراقبت از خواهرزاده ساله‌اش ماوی که به سرطان مبتلا می‌شود، به نظر کاملاً به زندگی کاری خود بازگشته است. گواه فعالیت مجدد این است که به عنوان چهره دیزنی پلاس ترکیه و برند معروف حضور داشته و حتی تصاویرش روی مجله مجله Marie Claire چاپ می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد یک تولید جدید، هانده و بورک را در کنار هم قرار خواهد داد. دیگر سریالی که هانده در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت، سریال جدید دیزنا3 پل. هانده در آن سریال نقش یک پری دریایی را ایفا خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا