اخبار روز سینما

جزئیات ساخت فصل 4 سریال دختر پشت پنجره (Camdaki Kiz)

آیا فصل 4 سریال دختر پشت پنجره ساخته خواهد شد؟ این سریال ترکی محبوب که بر اساس داستان واقعی روایت و ساخته شده است، کی فینال خوات

فصل 4 سریال دختر پشت پنجره

فینال سریال دختر پشت پنجره کی بود؟ طبق اخباری که منتشر شده است گویا فصل چهارم سریال دختر پشت پنجره ساخته شد:

به طور رسمی سریال «دختر پشت پنجره» در این فصل به پایان می‌رسد و برای فصل چهارم تمدی.

بیشتر بخوانید:

نقد فصل سه سریال دختر پشت پنجره را بخوانید

دانلود سریال دختر پشت پنجره با دوبله فارسی

فصل چهارم سریال دختر پشت پنجره

دختر پشت پنجره اوایل زمستان ۲۰۲۱ از شبکه کانال D پخش شد. این سریال ترکی با پخش قسمت‌های اولی خود، توجه مخاطب را به شدت جلب می‌کند. ظرف مدت زمان کوتاهی، آمار بازدید آن بالا رفت.

در فصل با دوتا از خانواده‌های ثروتمند ترکیه، خانواده کوراوغلو و خانواده ایپک اوغلو آشنا. دو خانواده که هم مذهبی هستند و هم سنتی! هر کدام از این خانواده‌ها دچار مشکلاتی می‌شوند که نمی‌توانند خوشبخت شوند و خوشحال به زندگی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های دکتر گولسرن بودایجی اوغلو

فریده مادری که به دخترش تجاوز کرده و هنگام دنیا آوردن این جان خودش را از دست داده است. او نمی‌تواند غمی کند که را راحت کند و نالان را در آغوش بگیر. می‌ترسد که اگر نالان را در آغوش بگیرد و به او وابسته شود، درست کند دخترش اد رُد.

به همین نالان در یک محیط بسته و با سخت بزرگ شده و به عشق همیشه ترسیدن را تجربه کرده است. بعد از زمان و تکمیل دانشگاه، در خانواده کوراوغلو به همراه رفیقش بیلور مشغول به کار است. در این اثنا با فرزند کوچک این خانواده ثروتمند که بسیار هوس باز و بی مسئولیت است .

فینال سریال دختر پشت پنجره
فینال سریال دختر پشت پنجره

نتیجه این به ازدواج آن‌ها ختم می‌شود و یک با برگزاری مراسم عروسی سدات و نالان خاتمه. در فصل دوم نیز دید وسیعی نسبت به هر دو خانواده به دست آوردیم. برخی از رفتارها برایمان و علت شد.

اما داستان به همین سادگی نبود و پیچش‌هایی به آن اضافه شد. ورود خیری، راننده مخصوص رفعت به خانواده کوراوغلو، پیامدهایی را در پی داشت. از طرفی داستان گلجیهان و جاوید، رفعت و سدات و ملیحه و… ماجراهای جانبی که برای پیش بردن سناریو به کار رفته اند.

طبق اخبار خبرنگاران ترکیه:

فصل 4 سریال دختر پشت پنجره ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/جزئیات-ساخت-فصل-4-سریال-دختر-پشت-پنجره-camdaki-ki/
  • https://rimino ir/blog/جزئیات-ساخت-فصل-4-سریال-دختر-پشت-پنجره-camdaki-ki/#:~:text=دختر پشت پنجره اوایل زمستان را به شدت جلب می‌کند

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا