اخبار روز سینما

جزئیات ساخت سریال هری پاتر توسط شبکه HBO !

شبکه‌ی HBO، اخیراً شرح سریال هری پاتر توسط شبکه HBO را منتشر کرده است که در روزنامه های خارجی سروصدا بسیاری را برپا کرد.

برادران وارنر دیسکاوری به دنبال قرارداد برای تولید مجموعه تلویزیونی هری پات ساختن مجموعه هری پاتر هستند. پیش از این، شبکه‌های HBO، علاقه‌مندی‌های زیادی به آن دارند تولید سریال با اقتباس از هری پاتر از خود نشان داد تا خبر ساخت سریال هری پاتر قوت بگیر.

بیشتر بخوانید:

تئوری های هری پاتر

تحلیل شخصیت های هری پاتر

شرح ساخت سریال هری پاتر

بر اساس گزارش روزنامه بلومبرگ، این پروژه مستقیماً در مجموعه کتاب‌های فروش کی رولینگ و یک اسپین آف در جهانی مانند فیلم‌های جانوران روایت شگفت انگیز روایت نمی‌شود.

طبق، هر فصل از یکی از کتاب‌ها استفاده می‌شود، و یک فرنچایز در حال حاضر انجام می‌دهد که سال‌ها برای ادامه ادامه خواهد داشت و HBO می‌خواهد این سریال را بسازد و بودجه‌های بسیاری را هم می‌سازد.

در ادامه می‌توانید از فیلم هری پاتر را ببینید:

تولید سریال با اقتباس از هری پاتر

ساخت سریال هری پاتر

منابع نزدیک نشان می دهند که شورای بین برادران وارنر و کی رولینگ در حالت اولیه باقی می ماند و این استودیو به دنبال این است که سریال را زیر پرچم خود پخش می کند HBO Max قرار دهد تا تا زودی با با زودی زودی زودی تا دهد دهد. دهد.

اخبار به این قرارداد در حالی منتشر می شود که وارنر، خود را برای 12 آوریل برای سرمایه گذاران و مردم مردم آماده می کنند. این رویداد پیش‌نمایش ادغام HBO Max و Discovery+ و همچنین آینده‌ی آینده این شرکت را داشت که به ساخت این مجموعه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا