اخبار روز سینما

جزئیات دقیق از دنباله فیلم Smile !

فیلم ترسناک Smile در سالی که گذشت، به یکی از برترین فیلم‌های ترسناک 2022 تبدیل شد که باعث شردا کامدپ شد. جزئیات دقیق از دنباله فیلم Smile را فاش کند.

لبخند یا همان لبخند یک ترسناک روان‌شناختی فراطبیعی محصول ۲۰۲۲ به و کارگردانی پارکر فین می‌باشد بر اساس فیلم کوتاه ۲۰۲۰ “لورا نخوابیده است” ساخته شده است و کمپانی خودرویی پارامونت پارامونت، پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت پارامونت جزئیات فیلم لبخند 2 را فاش کرد.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

بهترین فیلم های 2023

جزئیات دقیق از دنباله فیلم Smile

پارامونت پیکچرز برای نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم Smile ، با پارکر فین قراردادی چندساله امضا کرده است. این قرارداد پس از موفقیت فیلم ترسناک فین، به موفقیتی عجیب در باکس آفیس تبدیل، شکل گرفت.

برایان رابینز، رئیس و مدیر عامل شرکت پارامونت پیکچرز، درباره اطلاعات کامل فیلم Smile 2 گفت:

موفقیت فیلم Smile، گواهی بر منحصربهفرد و تازه پارکر است، و از این که او پارامونت را به خانه‌اش تبدیل کند، هیجان‌زده هستیم و به همین دلیل، مجوز ساخت دنباله‌ای این فیلم را به نظر می‌دهد.

هنوز اطلاعاتی در رابطه با شروع فیلمبرداری این فیلم تاریخ اکران در دسترس نیست، اما نزدیک می‌گویند که احتمالاً دنباله‌ای این فیلم در آغاز می‌شود و احتمالاً سال 2024، اکران عمومی عمومی آن در سینماها سینماها.

اطلاعات کامل فیلم Smile 2

جزئیات فیلم لبخند 2

کارگردان این فیلم نیز در رابطه با دنباله‌ی فیلم Smile گفت:

من مشتاقانه ادامه همکاری خود را در داستان‌های ژانری که شانس‌های جسورانه دارند و انتظارات را در زیر سوال دارند.

سوسی در این فیلم نقش یک درمانگر به رز کوتر را بازی می‌کند پس از مشاهده یک بیمار بیمار نگران کننده و دلهره‌آور فزاینده‌ای که پشت سر می‌گذارد می‌گذارد و او را به این باور می‌کند که چه تجربه‌ای را تجربه می‌کند،،

جسی تی آشر، کایل گالنر، کال پن، راب مورگان و همچنین کیتلین استیسی در این فیلم باز است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا