اخبار روز سینما

جزئیات جدید فیلم Return to Silent Hill منتشر شد !

فیلم Return to Silent Hill یکی از مهم‌ترین فیلم‌هایی است که در آینده ساخته می‌شود و به تازگی، جزئیات جدید فیلم Return to Silent Hill منتشر شد.

عنوان تپه خاموش نوستالژی دنیای هنرمندان در بازی می‌باشد که در سینما نیز ورود کرده است در گذشته شاهد دو فیلم ترسناک از این سری بودیم. حالا جرمی اروین و هانا امیلی اندرسون، خواهان ساخت فیلمی بر اسا آن بازی، به اسم به سایلنت هیل برگردید هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

جزئیات جدید فیلم Return to Silent Hill

جزئیات فیلم Return to Silent Hill نشان می‌دهد این فیلم توسط Sandra Vo-Anh و ویلیام جوزف، بر اساس Silent Hill 2، و محبوب‌ترین بازی از سری بازی‌های ویدیویی موفق کونامی ساخته شده است.

این فیلم، داستان جیمز را دنبال می‌کند. مردی که پس از جدا شدن از عشق واقعی خود، شکست خورده است. وقتی نامه‌های او را در جستجوی او به سایلنت فرا می‌خواند، او شهری را می‌یابد که اکنون توسط یک شیطان ناشناخته تشخیص داده شده است. زمانی که به معمار تاریکی فرو می‌رود، با ترسناک آشنا و جدید می‌شود و شروع به زیر سوال بردن عقل خود می‌کند.

در ادامه می‌توانید از بازیگران فیلم Return to Silent Hill را ببینید:

جزئیات فیلم Return to Silent Hill

توضیحات فیلم جدید ساینت هیل

کارگردان این فیلم درباره توضیحات فیلم جدید ساینت هیل گفت:

بازگشت به هیل، یک داستان عاشقانه اسطوره‌ای است که به شدت عاشق شده و برای نجات یک، به دل جهنم برود است. خوشحالم که استعدادهای جرمی اروین و هانا امیلی اندرسون را در این سفر به دنیای روان‌شناختی می‌برند که امیدوارم هم طرفداران هیل هیل راضی و شگفت‌زده کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا