اخبار روز

جزئیات جدید طرح تخصیص یکپارچه خودرو


به گفته پی ام آپ، مدیر سامانه تخصیص یکپارچه خودرو با توجه به شبهات مطرح شده در خصوص شرط داشتن یا نداشتن مجوز برای مادرانی که متقاضی شرکت در طرح های فروش تلفیقی هستند، اظهار داشت: داشتن مجوز برای این گروه هرگز الزامی نبوده و نخواهد بود. با تاکید بر اینکه تنها شرط در نظر گرفته شده برای ثبت نام این متقاضیان، داشتن دو فرزند یا بیشتر طبق قانون جوانان جمعیت و بلوکه شدن 100 میلیون تومان در حساب نیابتی آنهاست.

مهدی تقدسی در این خصوص تصریح کرد: شرایطی مانند داشتن گواهینامه، 18 سال سن و پلاک خودرو، همانند طرح های اجرا شده توسط خودروسازان به صورت قرعه کشی، ملاک نبوده و اعمال نمی شود، لحاظ نشده و اعمال نمی شود. در طرح های فروش یکپارچه علاوه بر این، فروش یکپارچه در مرحله اول در نظر گرفته نشد.

وی تاکید کرد: تنها شرایط برای مادرانی که متقاضی شرکت در این طرح های فروش تلفیقی هستند، داشتن دو فرزند یا بیشتر است، فرزند دوم پس از 28 آبان 1401 در نتیجه استعلام از سازمان ثبت احوال متولد شده است، غیر طرح. سهام حمایت از قانون جوانان جمعیت؛ در واقع نباید قبلاً (از طرح ویژه مادران) اینگونه خرید می کردند. ضمناً مادران متقاضیان تا موعد مقرر (30 تا 29 اردیبهشت ماه) باید حساب نمایندگی تعریف و 100 میلیون تومان در این حساب مسدود می کردند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا