اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی فیلم Megalopolis منتشر شد !

روز گذشته، پس از اینکه خبر تکمیل شدن فیلمبرداری فیلم جدید فورد کاپولا منتشر شد، جزئیات تکمیلی فیلم Megalopolis به انتشار رسید.

پس از آن روز گذشته خبر تکمیل فیلمبرداری فیلم Megalopolis منتشر شد، شرح فیلم Megalopolis در پایگاه خبری خبرگزاری ها درباره فیلم مگالوپولیس بحث های جنجالی به پیش افتاد. در ادامه، جزئیات آخرین فیلم فورد کاپولا همراه بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تصاویر لو رفته آدام درایور در فیلمبرداری فیلم جدید کاپولا !

جزئیات تکمیلی فیلم Megalopolis

Megalopolis یک فیلم، علمی، حماسی آمریکایی به نویسندگی، و تهیه‌کنندگی فرانسه فورد کاپولا است. از بازیگران فیلم، می توانم به آدام درایور، ویتاکر، ناتالی امانوئل جان وویت وویت لارنس فیشبرن، اوبری، شیا لابوف، جیسون شوارتزمن، گریس وندروال، کاترین هانتر، اشاره تالیا اسبیبی تالیا اسبیوزی تو اسپکاروزی.

در ادامه می توانید تصویری از فیلم Megalopolis را ببینید:

درباره فیلم مگالوپولیس

جزئیات آخرین فیلم فورد کاپولا

فیلمبرداری این فیلم در 1 نوامبر 2022 در استودیو Trilith در جورجیا آغاز و روز گذشته به پایان رسید. با افزایش چالش‌ها، چالش‌ها، هزینه‌های هزینه‌های هزینه‌های انجام شده تا به‌منظور انجام کارهای تحقیقاتی می‌توان به مواردی که روی صفحه سبز برنامه‌ریزی می‌شوند، متمرکز شوند.

فرانسیس فرود، ابتدا فیلم را یالهای ابتدایی دهه 80 میلادی، فیلمنامه فیلم را نوشت و آن را را کرد. اما به همه مسائل مالی، این پروژه بن بست خورد و حالا گذشته این فیلم را آغاز و فیلمبرداری آن آن تمام شده است. بسیاری از منابع نزدیک می‌گویند که این فیلم برای پاییز سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا