اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی فیلم جدید جیم جارموش !

به تازگی، پس از اینکه خبر انتشار فیلم جدید جیم جارموش منتشر شد، روز گذشته، فیلم تکمیلی جدید جیم جارموش به انتشار رسید.

پس از اینکه اخبار سینمای هالیوود، درباره فیلم جیم جارموش اخبار تازه را به انتشار، روز گذشته، اطلاعات تکمیلی فیلم Jim Jarmusch توسط برخی از رسانه ها، بازتاب فراوانی داشت.

شرح جدیدترین اثر جیم جارموش که منتشر می شود، نشان می دهد که این فیلم موسیقی غمگین تر است و غمگین تر است و سرگرم کننده تر است.

توضیحات فیلم جدید جیم جارموش

درباره فیلم جیم جارموش

در یک دهه گذشته، جیم جارموش دو مسیر را در صنعت سرگرمی طی کرده است. جارموش در بیشتر به خاطر کارش به عنوان و کارگردان موزیک ویدیو که می‌شود با تهیه‌کننده کارتر لوگان با نام Sqürl اجرا می‌کند.

جارموش در جشنواره فیلم Overlook 2023 با لوگان درباره دهمین سالگرد عاشقان زنده ماندند، فیلم آشام او او بازی تام هیدلستون و تیلدا سوینتون است که از بهترین آثار او به عنوان آثار می‌شود، به گفتگو بپردازد.

در جریان آن بحث، جارموش به خبرنگار The Playlist گفت که در حال حاضر برای فیلمبرداری فیلم بعدی خود در پاییز است و در یک تغییر شگفت‌انگیز برای کارگردان و همکار Sqürl، فیلم جدید ممکن است هیچ موسیقی نداشته باشد.

او درباره این پروژه توضیح داد:

فیلمی که برای فیلمبرداری در سال جاری آماده می‌شود احتمالاً در فکر این فیلم، موسیقی نیست. این یک فیلم بسیار ظریف است. خیلی ساکت می‌باشد و من فکر می‌کنم موسیقی می‌تواند آن را بیش از حد کند.

این یک فیلم خنده دار و غمانگیز است. درست شنیده‌اید به هر دو بافته شده است. نمی‌دانم می‌خواهم موسیقی داشته باشم تا چیز دیگری روی آن اضافه کنم. واقعاً تا اینجا را نمی‌خواهد.

در ادامه می توانید تصویری از جیم جارموش را ببینید:

توضیحات فیلم جدید جیم جارموش
اطلاعات تکمیلی فیلم Jim Jarmusch

شرح جدیدترین اثر جیم جارموش

جیمز رابرت جارموش متولد ۲۲ ژانویه ۱۹۵۳ کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او از دهه 1980 یکی از حامیان اصلی مستقل بوده و فیلم‌هایی از جمله Stranger Than Paradise (1984)، Down by Law (1986)، Mystery Train (1989)، Dead Man (1995)، را کارگردانی کرده است.

جارموش به یک موسیقی برای فیلم های خود موسیقی و سه آلبوم با ون ون ویسم منتشر می شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا