اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی سریال The Conjuring

پس از مراسم دیشب HBO Max و دیسکاوری که شب گذشته پخش شد و سریال‌های بسیاری معرفی شدند شرح سریال The Conjuring هم فاش شد.

پس از معرفی سریال‌های شبکه مکس که از شرکت دو کمپانی HBO Max و برادران وارنر دیسکاوری هستند، اطلاعات کلی سریال Conjuring منتشر شد. مدیر پخش این شبکه، شب گذشته، درباره سریال احضار افشاسازی‌هایی انجام داد.

در چند روز گذشته، شایعات زیادی مبنی بر جزئیات سریال جدید احضار فاش شد که شب گذشته، رسماً به عنوان بزرگی از این شبکه، معرفی شد.

شرح سریال The Conjuring

HBO Max. این خبر چهارشنبه به طور انحصاری در جریان رونمایی برادران وارنر از سرویس مکس در لس آنجلس توسط کمپانی برادران وارنر اعلام شد.

به گفته وارنر، مجموعه تلویزیونی احضار داستانی که در فیلم‌های داستانی نوشته شده، ادامه خواهد داشت. پیتر سافران از طریق بنر شرکت سفران به تهیه کنندگی اجرای این سریال پیوسته است.

جیمز وان که فیلم را نیز در این فرنچایز و کارگردانی کرد، حال برای تولید اجرایی و کارگردانی است. تولیدات هیولا اتمی شرکت Wan’s.

درباره سریال احضار

اطلاعات کلی سریال Conjuring

سافران در حال حاضر یک قرارداد کلی با برادران است و علاوه بر این بر این کمیک دی سی برای برادران وارنر در کنار جیمز گان نظارت می‌کند. این دو خود را در 1 نوامبر بر عهده گرفتند به رئیس و مدیر عامل شرکت وارنر دیسکاوری دیوید زاسلاو گزارش می‌دهند.

آنها از با مایک دی لوکا و پم عبدی روسای مشترک و مدیران عامل گروه فیلم وارنر همکاری می‌کنند. فیلم‌های دنیای شامل احضار، آنابل، احضار 2، آنابل: خلقت، آنابل به خانه و احضار: شیطان ساخته شده است، مجموع مجموع بیش از 2 میلیارد دلار در باکس باکس آفیس جهانی فروش فروش. قسمت بعدی راهبه ۲ در ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دنیای سینمایی، دنیایی سینمایی می‌باشد که به وسیله نیو لاین سینما، پیتر و اتمیک منستر پروداکشنز به‌وجود آمده است. این دنیای سینمایی همچنین یک دنیای خیالی، فرنچایز چندرسانه‌های و دنیای مشترک استرک.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا