اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی سریال اسپین آف ریک و مورتی + [تصاویر لو رفته]

پس از پخش شبکه‌های HBO MAX و براردان وارنر دیسکاوری، سریال‌های جذابی معرفی شدند و جزئیات تکمیلی سریال اسپین آف ریک و مورتی به معرفی رسیدند.

پس از تلفیق شبکه‌ی HBO Max و دیسکاوری، تعداد زیادی در دنیای تلویزیون رخ داد سریال‌های معرفی شدند و مدیران این بخش، بخش، درباره اسپین آف ریک و مورتی توضیحاتی را تحت عنوان اطلاعات کلی سریال جدید ریک و مورتی منتشر کردند.

مدیر پخش این شبکه، درباره انیمه اسپین آف Ricky and Morty گفته شده که این مجموعه انیمه‌ای، اسپین آفی از سریال محبوب ادولت سوئیم می‌باشد.

جزئیات تکمیلی سریال اسپین آف ریک و مورتی

این هفته، هفته‌ای بسیار شلوغی برای برادران وارنر بود. این استودیو ، رویداد ویژه برگزار می شود تا در مورد تغییر سرویس پخش خود از HBO Max به ، Max صحبت کند. اطلاع‌های در آینده برخی از بزرگترین فرنچایزهای استودیو از جمله یک اقتباس تلویزیونی از هری پاتر و یک پیش درآمد جدید دنیای دنیای Game of Thrones منتشر شد.

علاوه بر این، برادران وارنر همچنین اعلام کردند که یک انیمه ریک و مورتی به این می‌رود که شخصیت‌های مورد مردم از کمدی کمدی ریک و مورتی را به گونه‌هایی که قبلاً دیده نشده‌اند، به نمایش می‌گذارند.

این اولین انیمیشنی نیست که در این ژانر می‌شود می‌شود زیرا تعداد زیادی از کمی مانند ریک و چند سال گذشته به طور رسمی رسمی منتشر می‌شود، کم کم نبوده.

لطفا توجه داشته باشید:

اطلاعات کلی سریال جدید ریک و مورتی

درباره اسپین آف ریک و مورتی

ریک و مورتی همان Rick and Morty، مجموعه تلویزیونی کمدی انیمیشنی ویژه رده سنی آمریکایی است که توسط جاستین رویلند و دن هارمون برای شبکه ادالت سویم سویم تهیه شده است.

داستان این حول محور ریک، یک دانشمند دیوانه تابوشکن است که رفتار به ظاهر جامعه است. اسمیت پریشان احوال و منزوی او که وقت را در میان خانواده و ماجراجویی‌های علمی پدربزرگش کرده، می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا