اخبار روز

جزئیات تازه از پرداخت هزینه ها در قبوض برق

توجه: این خبر با عنوان : جزئیات تازه از پرداخت هزینه ها در قبوض برق
که اکنون درحال مطالعه آن هستید به نقل از رسانه اقتصاد نوشته شده است

پی ام آپلود- علی اکبر محرابیان گفت: در بخش‌های تولیدی و صنعتی می‌کنیم مثل پارسال برای صنایع کوچک برق را تامین کنیم. تعطیلاتشان یک روز بعدازظهر در نظر گرفته می‌شود و شش روز هفته را تولید می‌کنند و سایر صنایع را با مصرف و انتقال مصارف به ساعت‌های دیگر ساعت‌های پیک مصرف می‌توانند تولید کنند.

محرابیان تصریح کرد: گذشته برای صنایع بزرگ به نوعی برق تامین شد که رش تولید خوبی داشت. انشاء الله بیش از سال گذشته بتوانیم تامین انرژی داشته باشیم.

وزیر نیرو گفت: در بخش عمده برنامه ما موضوع صرفه جوئی است که ابتدا در خردادماه این موضوع اجرا می شود. این برنامه برای همه اقشار مردم است و به ازای هر کیلو وات است که دو هزار تومان دریافت می کند. نرخ خرید برق صد تومان در مناطق عادی در حالی است که در مناطق گرمسیر ۲۵ تومان است، یعنی بیش از بیست برابر نرخ برق، پرداخت می‌شود. همچنین در قبوض درج می‌شود.


بیشتر بخوانید: تابستان امسال خاموشی داریم؟


وی گفت: ما به زودی روش‌های کاهش مصرف را به میزانی که به خوشایند مردم آسیب می‌رساند، نمی‌شود، ولی مهم‌ترین وسیله‌ای است که می‌تواند باعث کاهش مصرف شود، سیستم‌های سرمایشی است که در ساعت‌هایی که نیازی به استفاده از این وسایل نیست.

منبع: ايسنا

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا