اخبار ورزشی

پیکه سکوت خود را شکست/ بلاخره انتقام خود را گرفت!

بلاخره جرارد پیکه انتقام خود را از اسپانیول گرفت! به گزارش پی ام آپ، جرارد پیکه از سقوط اسپانیول به دسته دوم فوتبال اسپانیا استفاده کرد و این باشگاه را مورد تمسخر قرار داد.

رابطه جرارد پیکه و هواداران اسپانیول هیچ گاه خوب نبوده و در بسیاری از مواقع زمانی که با بارسا به استادیوم قرنیه رفت انواع توهین ها قرار گرفت.

از توهین به همسر سابقش تا شعارهایی درباره خانواده اش، بازی در ورزشگاه اسپانیول برای پیکه آسان نبود، اگرچه او همیشه قبل از دربی ها می گفت که برای حضور در زمین بی تاب است و چیزی که بیش از همه از او لذت می برد بازی در کورنلا بود.

مدافع سابق بارسا که رئیس باشگاه آندورا در دسته دوم فوتبال اسپانیا است، شب گذشته در برنامه در پاسخ به سوالی درباره سقوط اسپانیول به شوخی گفت: اگر تیمی در لالیگا نباشد، من دوست دارم هر جای دیگری غیر از اسپانیول اینجا باشد، می‌خواستم به لیگ دسته دوم بروم، اما برای اسپانیول بازی نکنم.

البته بهتر است این سوال را از من نپرسید، زیرا جنجال ایجاد می‌کند. خوشحالم که فصل آینده دو بازی بین آندورا و اسپانیول داریم و به عنوان رئیس جمهور آندورا این حق را دارم که به جایگاه ویژه کورنلا بروم. من مشتاقانه منتظر آن روز هستم.

لازم به ذکر است که آندورا با قرار گرفتن در رده هفتم لیگ دسته دوم اسپانیا فرصت صعود به پلی آف و صعود به لالیگا را از دست داد.

پیکه سکوت خود را شکست/ بلاخره انتقام خود را گرفت!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا