اخبار روز سینما

مانتوهای تابستانی خنک و راحت که امسال مد شده اند!/عکس

تابستان امسال این مدل مانتوها مد شده اند

کم کم به روزهای پایانی بهار نزدیک می شویم و تابستان با گرما فرا می رسد. تابستان مانند هر فصلی سبک خاص خود را دارد: لباس هایی با رنگ های روشن و سفید، پارچه های کتان و نخی با سبکی نسبتا راحت و آزاد تا گرما کمتر احساس شود. هر ساله تعدادی از اقلام مد روز و مد روز می شوند. برای کشف مانتوهای شیک تابستانی امسال با ما همراه باشید.

با فرا رسیدن فصل تابستان خانم ها دوست دارند استایل خود را با خوشحالی و متناسب با فصل تغییر دهند. در این مطلب به شما کمک می کنیم تا با مد سال اگر برایتان مهم است آشنا شوید و تابستان امسال با مانتوهای جذاب بدرخشید.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد شده اند

اکثر خانم ها دوست دارند مدل های مانتو در فصل تابستان را بدانند تا اگر می خواهند مانتو تهیه کنند از مد سال پیروی کنند. این مانتوها در طرح ها و رنگ های مختلف می باشند. با ما همراه باشید تا این مدل مانتو را بشناسید.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد شده اند

مانتوهای شیک در تابستان

در این مطلب چند مدل مانتو را به شما نشان می دهیم تا در تابستان امسال بتوانید شیک ترین استایل خود را داشته باشید.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد شده اند

مدل مانتوهایی که در تابستان مد هستند مانند مانتو عبایی

اگرچه هنوز در بهار هستیم. اما با گرم شدن هوا بازار خرید مانتو برای فصل تابستان افزایش یافته است. یکی از مهم ترین مانتوها برای فصل تابستان، مانتو عبایی است.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد شده اند

این مدل مانتو که تقریباً جدید مد شده است، امسال در پشت اکثر فروشگاه ها دیده می شود. این مانتو کاملا آزاد، راحت، خنک و یک مانتوی تابستانی عالی است. تنوع پارچه ها، طرح ها و مدل های دوخت این مانتو در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و پوشیدن آن شما را به خانمی شیک و زیبا تبدیل می کند.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد شده اند

مدل مانتوهای مد شده در تابستان مثل شومیز و رویه

یکی دیگر از مهم ترین ترندهای تابستانی، شومیز و رویه آن است. می توانید این لباس دو تکه را به صورت یکجا بپوشید. با استفاده از این نوع استایل شما از یکنواختی نجات می یابد. بنابراین شما یک سبک شیک و جدید برای خود ایجاد می کنید.  ترکیب شومیز حریر با رنگ سفید و یک‌رویه رنگی می تواند مدلی کاملا جدید و البته ماندگار در سبک مانتو برای خانم ها در مناسبت های مختلف باشد. برخی از افراد این لباس را با یک شلوار کامل می کنند و برخی دیگر آن را با دامن می پوشند. هر دو مجموعه بسیار جذاب هستند.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد شده اند

پیراهن مانتویی

یکی از مهم ترین ست های امسال، تیشرت های ماکسی با رنگ های روشن و تابستانی است. این مدل پیراهن ها هم می توانند باز و هم بسته باشند و در هر دو حالت بسیار زیبا و خاص هستند. این مدل مانتو برای مسافرت گزینه بسیار مناسبی است. که از قسمت کمر چین خورده است و در قسمت پایین و همچنین روی آستین چین های ظریفی دارد. برای جذابیت بیشتر این مانتو می توانید از کمربندهای هم جنس پیراهن استفاده کنید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا