اخبار فناوری و تکنولوژی

جدیدترین فیلم کیومرث پوراحمد اکران شد

در جشنواره فیلم فجر سال گذشته، جدیدترین فیلم کیومرث پوراحمد به نام «پرونده باز است» به نمایش درآمد و پس از درگذشت وی، علی قائم مقامی (تهیه کننده) برای نمایش این فیلم و درخواست پروانه نمایش به دادگاه شکایت کرد. سازمان سینما

بر اساس اعلام معاونت پخش و برنامه ریزی برای اکران «پرونده باز است»، دفتر پخش خانه فیلم به سرپرستی سعید خانی واگذار شد. پیش از این شورای صنفی اعلام کرده بود که «به منظور تجلیل از این کارگردان فقید، شورای صنفی پس از اعلام پخش کننده و دریافت پروانه نمایش در اسرع وقت، شرایط لازم را برای اکران این فیلم فراهم می کند».

تهیه کننده این فیلم چندی پیش گفته بود که پوراحمد تا آخرین روزهای سال گذشته مشغول تدوین مجدد «پرونده باز است» بود و نسخه نهایی آن کوتاه تر از نسخه نمایش داده شده در جشنواره فجر است و به گفته فیلمساز، شامل آن شده است. برخی تغییرات . .

«پرونده مفتوح است» درباره یک پرونده جنایی است که در خلاصه آن آمده است: فرهاد، نوجوان 15 ساله ای به طور تصادفی دست به قتل می زند. پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری به همراه سام هاروکن و مه لقا باقری در این فیلم ایفای نقش می کنند. بازیگران جوان این فیلم پویا نجفی، راشین ربیع، مهبد جهاننوش و محمد متین ستاری هستند.

یکی دیگر از فیلم های اخیر سازمان سینمایی پروانه، «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق و تهیه کنندگی رضا محقق است. این فیلم سال گذشته در جشنواره فجر نیز به نمایش درآمد. «آه سرد» اولین ساخته بلند سینمایی ناهید صدیق است که ایمان صدیق و علی باقری بازیگران اصلی آن هستند. در خلاصه داستان «آه سرد» آمده است: بها و بهرام بدون اینکه حرفی برای گفتن داشته باشند با هم راهی را طی کرده اند. بها در فکر انتقام گرفتن برای پایان دادن به رنجش است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا