اخبار روز سینما

جدیدترین تریلر فیلم Transformers 7 منتشر شد [+پوسترهای رسمی فیلم]

ما سعی کردیم در مقاله جدیدترین تریلر فیلم Transformers 7 منتشر شد [+پوسترهای رسمی فیلم] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

جدیدترین تریلر فیلم Transformers 7 به همراه پوستر این فیلم منتشر شد. در این فیلم نبردهای بزرگ دنیای ربات‌ها به نمایش گذاشته شده است.

جدیدترین تریلر فیلم Transformers 7 منتشر شد. Transformers: Rise of the Beasts را به نمایش گذاشته که به‌نوعی زمین و بشریت را با خطر می‌کنند. معمولاً در هنگام رونمایی از تریلر یک فیلم، پوستر رسمی آن نیز منتشر می شود که برای فیلم Transformers 7 نیز چند پوستر باکیفیت منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اولین تریلر فیلم The Equalizer 3 منتشر شد

جدیدترین تریلر فیلم Transformers 7 منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده است. Transformers 7 را منتشر کرده است که در طول آن شاهد نبر د بزرگ بین‌شوندگان هستند که می‌توانند بزرگی آینده بشریت و زمین را به خطر بیندازند و حالا گروه‌های مختلف باید روبه‌روی قرار بگیرند و با هم مبارزه کنند. Transformers: Rise of the Beasts را می‌توانید تماشا کنید:

همچنین پوسترهای دنیای از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده است که در آن فیلم‌های رسمی جدید به‌همراه پوسترهای این فیلم که در آن بیشتر با شخصیت‌های فیلم و ظاهر آن‌ها می‌توانند از چهره‌های ظاهری استفاده کنند:

جدیدترین تریلر فیلم Transformers 7 منتشر شد

آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، لونا لورین ولز، طوبی نویگو، پیتر کالن در ن قش اپتیموس پرایم، پیتر دینکلیج در نقش یونیکورن، ران پرلمن، میشل یئو، پیت دیو Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و بهاند ایفای نقش می دهند. Predacons و Terracons باشیم.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) برنامه ریزی شده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers ده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. Transformers 7 ور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین تریلر فیلم Transformers 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا