اخبار روز سینما

جدول پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد بازگشت «رهی» این بار با بازی آرش مجیدی اردیبهشت ماه

پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی از چهارشنبه پنجم. اردیبهشت ماه 1403 از سر گرفته می شود. در این فصل آرش مجیدی به جای شهاب حسینی نقش رهی را بازی کرد.

به گزارش ریمینو، فصل اول و دوم این سریال به صورت متوالی و بدون وقفه پخش شد، اما از آنجایی که فصل دوم آن در آستانه ماه مبارک رمضان به پایان رسید، تلویزیون تصمیم گرفت فصل سوم آن را به آغاز ماه مبارک رمضان و ویژه نوروز منتقل کند. سریال تعویق پایان ماه مبارک رمضان. پس از پایان ماه مبارک رمضان، پخش سریال مجددا به زمان مشخص شدن برنامه نهایی موکول شد.

در فصل سوم، داستان سریال «سرزمین مادری» به میانسالی شخصیت «رهی» می پردازد. در این فصل آرش مجیدی نقش این شخصیت میانسال را بازی می کند. در ابتدا قرار بود بازیگران فصل دوم از جمله شهاب حسینی و محمدرضا فروتن در نقش شخصیت های میانسال خود بازی کنند اما توقیف این سریال باعث شد کمال تبریزی این تغییرات را در ترکیب بازیگرانش ایجاد کند. . .

مهرداد ضیایی و کروش سلیمانی در نمایی از فصل سوم سریال سرزمین مادری

توقیف این سریال در سال 2012 سایه سنگینی بر ساخت آن انداخت. توقف فیلمبرداری و تمدید مدت آن باعث شد که کمال تبریزی نتواند همه بازیگران فصل دوم را برای ساخت فصل سوم گرد هم بیاورد زیرا بسیاری از آنها با پروژه های دیگری قرارداد بسته بودند و نمی توانستند از تعهدات خود دست بکشند. از طرفی تبریزی باید هر چه زودتر فصل سوم را شروع می کرد و بنابراین تنها کاری که می توانست انجام دهد استفاده از بازیگران دیگر برای فصل میانسالی برخی از شخصیت ها بود.

آرش مجیدی در فصل سوم «سرزمین مادری» نقش رهی را از شهاب حسینی و کروش سلیمانی نقش میانسالی سید حشمت را از محمدرضا فروتن بازی می کنند. البته در این فصل بازیگرانی چون بابک حمیدیان، گلچهرا سجادیه، سعید راد، حسین مهری و… به این گروه اضافه خواهند شد.

فصل سوم این سریال نیز مانند دو فصل قبل، ابتدا چهارشنبه ها از شبکه بربرستر و سپس پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا