اخبار روز سینما

جدول پخش سریال های تلویزیونی تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۴







به گزارش ریمینو آنلاین به نقل از مگتو، مهدی نقویان اظهار داشت: با تنظیم جدول پخش، تبلیغات سریال به درستی انجام می شود و پاسخگویی سیما فیلم به خبرنگاران بهتر می شود. امسال فصل به فصل سریال را اعلام می کنیم و حتی تیزرهای فصلی می دهیم. به عنوان مثال، از قبل مشخص شده است که سریال «بادل» در فصل بهار پخش خواهد شد. همچنین یک گروه حرفه ای فعال در زمینه تبلیغات در فضای مجازی در نظر گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که ایرنا برای سریال های عید چه معیارهایی انتخاب شد، توضیح داد: در انتخاب سریال های عید بر تنوع تاکید کردیم. برندهای شبکه ای مانند زیرخاکی و نون خا معروف هستند و قابل انتقال به شبکه های دیگر نیستند. شب های احیاء برای تعدادی مناسبت های خاص از این ایستگاه پخش می شود. البته شبکه دو و سه که سریال طنز ندارند همین سریال را ادامه می دهند.

رئیس مرکز سیمافیلم با اعلام این خبر مبنی بر پخش سریال های پرمخاطب امسال از تلویزیون گفت: نون خ4، آتش و باد، گیلدخت، ماهرمانه و بازرس سریال هایی بودند که بیش از 15 میلیون بیننده را به خود جذب کردند. برای اولین بار یک سریال مربوط به انتخابات به نام «صندوق رای» داشتیم. سریالی با عنوان «ترور» نیز درباره حاج قاسم ساخته شد. قول می دهم در سال آینده تولیدات تئاتری با موضوع رویدادهای اجتماعی داشته باشیم.

نقویان در پاسخ به این سوال که آیا فیلم قدیمی و پخش نشده ای از پایتخت وجود دارد، افزود: این خبر را تکذیب می کنم، فیلم تمام شده ای وجود ندارد و هر چه ساخته شود پخش خواهد شد. البته اخبار جدیدی از سریال پایتخت نیز خواهید شنید




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا