اخبار روز سینما

خلاصه داستان و زمان پخش سریال تلویزیونی میکائیل از شبکه آی فیلم/ این سریال پلیسی را از دست ندهید!

ما سعی کردیم در مقاله جدول پخش سریال میکائیل از شبکه آی فیلم، نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

سریال اکشن پلیسی «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم در ردیف برنامه های آی فیلم قرار گرفت. در این مقاله به خلاصه ای از تاریخچه و زمان پخش سریال میکائیل ما پرداخت می کنیم

مجموعه تلویزیونی میکائیل به نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی الهام غفوری با مشارکت ناجی هنر در سال 1392 ساخته شد و در فروردین 1393 از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی برنده بهترین تندیس و دیپلم افتخار بهترین سریال پلیسی جشنواره فیلم و سریال مسکو شد.

این سریال پلیسی از روز چهارشنبه (17 خرداد 1402) جایگزین سریال فوق محرمانه شبکه فارسی آی فیلم می شود.

جدول پخش سریال میکائیل از شبکه آی فیلم

طبق جدول پخش برنامه های شبکه آی فیلم زمان پخش سریال میکائیل هر شب ساعت 20:00 است. اگر در این ساعت موفق به دیدن این سریال نشدید، روز بعد ساعت 04:00 و 12:00 نوبت به تکرار سریال میکائیل از شبکه آی فیلم رسیده است بله، می توانید آن را دنبال کنید.

خلاصه داستان و زمان پخش سریال تلویزیونی میکائیل از شبکه آی فیلم/ این سریال پلیسی را از دست ندهید!

میکائیل علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، کامران تفتی، کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، متین ستوده، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، مجید سعیدی، مهدی صبایی، مجید مشیری، سیروس میمنت، مریم خدارحمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال میکائیل

بعد از ساعت پخش سریال میکائیل به سراغ داستان او می رویم که درباره یک پلیس وظیفه شناس به نام میکائیل است. او در شهری در 60 کیلومتری جنوب کشور که آقاخان قاچاقچی مواد مخدر در آن اطراف است به دنبال این جنایتکار می گردد.

در همین حال، دوست نزدیک میکائیل رسول به اشتباه قربانی نقشه شیطانی می شود. میکائیل که مصمم به برقراری نظم و آرامش بیشتر است، با اتکا به حمایت مردم راهی دریا می شود.

خلاصه داستان و زمان پخش سریال تلویزیونی میکائیل از شبکه آی فیلم/ این سریال پلیسی را از دست ندهید!

 

در سریال میکائیل تقریبا هیچ جایی در قشم نیست که سیروس مقدم آن را جلوی دوربین نبرده باشد. این کارگردان سرشناس و محبوب در این باره می گوید: به نظر من سریال میکائیل علاوه بر نمایش یک داستان پلیسی و اتفاقات فراوان، این جذابیت را ایجاد می کند تا ایرانیان داخل و خارج از کشور تشویق شوند که به قشم بیایند و از زیبایی های آن لذت ببرند. سواحل، طلوع و غروب زیبای خورشید و دیدن فضاهای زیبای جزیره از نزدیک.”

کارگردان سریال میکائیل

سیروس مقدم در 1 فروردین 1333 در آبادان به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل هنرستان و هنرستان هنرهای زیبای امیرکبیر آبادان در رشته نقاشی است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۵ در سن ۲۲ سالگی به عنوان دستیار کارگردان و طراح صحنه در سریال دایی جان ناپلئون به کارگردانی ناصر تقوایی (پسر خاله‌اش) آغاز کرد.

خلاصه داستان و زمان پخش سریال تلویزیونی میکائیل از شبکه آی فیلم/ این سریال پلیسی را از دست ندهید!

مقدم با ساخت سریال‌های پایتخت، اغما، پیامک از دیار باقی، رستگاران، زیر هشت، مدینه و علی‌البدل به عنوان یکی از کارگردان‌هایی که سریال‌های پرمخاطب برای تلویزیون تولید کرده؛ تبدیل شده است.

سیروس مقدم درباره حضور در کلاس های فیلم گفت: در این سال ها یک ساعت به کلاس های دانشگاهی مرتبط با سینما نرفتم، هر چه دارم از تجربیاتی است که از دایی جان ناپلئون در سال 55 به دست آوردم و با توجه به این علاقه، در طول تدوین، دوبله و موسیقی جان ناپلئون، با دوستانم بودم تا یاد بگیرم و کمک کنم».

سیروس مقدم سال هاست با الهام غفوری تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران ازدواج کرده است و ثمره زندگی این زوج هنری یک پسر به نام سهیل و دو دختر به نام های آناهید و آزاده است.

بازیگران سریال میکائیل

  • کارگردان: سیروس مقدم
  • نویسنده: سعید نعمت الله
  • تهیه کننده: الهام غفوری
  • مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی
  • دستیار کارگردان: محمد بدرلو
  • دستیار کارگردان: حامد بیسادی
  • منشی صحنه: بیتا ارسطویی
  • مدیر تولید: محمود اتیادی
  • طراح گریم: مجید اسکندری
  • صحنه و لباس: آرزو غفوری
  • فیلمبردار: امیر عشوقی
  • عکاس: حسین قلی پور
  • صدابرداری: هادی افشار
  • تدوین‌گر: خشایار موحدیان
  • مشاور رسانه ای: مجتبی احمدی
  • موسیقی: آریا عظیمی نژاد
  • مدیر تدارکات: آرش صالحی

سوالات متداول

چه بازیگرانی در سریال میکائیل بازی کرده اند؟

علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، کامران تفتی، کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، متین ستوده، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، مجید سعیدی، مهدی صبایی، مجید مشیری، سیروس میمنت، مریم خدارحمی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال میکائیل چند قسمته؟

سریال میکائیل در 19 قسمت 45 دقیقه ای به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا