اخبار روز سینما

جدایی غم انگیز بازیگر «هری پاتر» از نامزدش!

اما واتسون بازیگر مشهور بریتانیایی که ۱۸ ماه نامزدی خود را مخفی نگه داشت، اکنون از براندون گرین جدا شده است.

به گزارش پی ام آپ: اما واتسون، بازیگر بریتانیایی، 33 ساله، و پسر فیلیپ گرین، براندون، پس از 18 ماه این کار را ترک کردند.

به گزارشپی ام آپ، اما واتسون بازیگر 33 ساله بریتانیایی پس از بیش از یک سال از نامزد میلیونر خود جدا شد.

براندون گرین پسر فیلیپ گرین تاجر معروف بریتانیایی است. در طول این 18 ماه، این زوج تمام تلاش خود را کردند تا رابطه عاطفی خود را از انظار عمومی دور نگه دارند.

گفته می شود این زوج قبل از کریسمس از هم جدا شدند. اما به تازگی خبر این جدایی منتشر شده است.

معلوم می شود که این جدایی پس از کریسمس، پس از یک عاشقانه “جدی” که بیش از یک سال به طول انجامید، اتفاق افتاده است.

رابطه عاطفی بازیگر هری پاتر و پسر براندون گرین جدی به نظر می رسید. این زوج حتی با والدین یکدیگر ملاقات کردند و همچنین از تعطیلات عاشقانه در ونیز در کنار عزیزانشان لذت بردند.

اشاره خانم ستاره به جدایی از نامزدش!

اما برای اولین بار با انتشار پستی در اینستاگرام به جدایی خود از نامزدش اشاره کرد. او در این پست درباره طالع بینی، عشق و زندگی صحبت کرد.

اما در ادامه توضیح داد که چگونه زندگی خود را ارزیابی می کند. او در این پست اعتراف کرد که تحت درمان های زیادی قرار گرفته است و همچنین به مرگ مادربزرگ و پدربزرگش اشاره کرد.

طبق گزارش نزدیک به این زوج سابق، اما و براندون در ابتدای سال به رابطه خود پایان دادند و به نقل از صبح تایم، این بازیگر بریتانیایی از آن زمان تاکنون مجرد بوده است.

برندون 30 ساله پسر تاجر جنجالی بریتانیایی سر فیلیپ گرین است. او چندین بار دیده شده است که پدرش را در رویدادهای عمومی و نمایش های مد همراهی می کند.

براندون گرین از علاقه مندان به علم آب و هوا و همچنین بشردوستی مانند اما واتسون است.

اما واتسون از زمانی که مدرک خود را از دانشگاه براون دریافت کرد، دو شرکت تولید فیلم راه اندازی کرد و یک تبلیغ تجاری برای برند لوکس پرادا کارگردانی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا