اخبار ورزشی

جدایی اسپالتی، جایگزین احتمالی انریکه را تایید کرد

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تنها چند هفته پس از قهرمانی در سری آ، نیمکت مربیگری ناپولی با چالش جدی مواجه شده است. اورلیو دی لورنتیس به عنوان رئیس هیئت مدیره فاش کرد که اسپالتی پس از آخرین بازی فصل از ناپولی درخواست جدایی کرده و راه خود را از ناپولی جدا کرده است. سرمربی ایتالیایی اکنون تایید کرده است که پس از کسب اولین عنوان داخلی تیمش پس از 33 سال، به استراحت خواهد پرداخت.

اسپالتی گفت: “من باید کمی استراحت کنم زیرا بسیار خسته هستم.” نمی‌دانم می‌توان آن را یک سال دیگر نامید یا نه، اما من برای مدت طولانی کار نخواهم کرد و از این به بعد مربی ناپولی یا هیچ تیم دیگری نخواهم بود.»

بر اساس این گزارش پیک تحویل دهنده به گزارش دلو اسپورت، جست و جو برای جانشین اسپالتی در حال حاضر در جریان است و لوئیز انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا به عنوان “نامزد ایده آل” قهرمان ایتالیا برای پست ناپولی معرفی شده است. ناپولی در حال حاضر مذاکرات خود را با این بازیکن اسپانیایی آغاز کرده است، در حالی که لوچو در ماه های اخیر پیشنهاد چلسی را رد کرده است اما همچنان در لیست نهایی تاتنهام برای هدایت این تیم باقی مانده است. او سابقه ای چشمگیر در فوتبال باشگاهی دارد و در فصل 15-2014 با بارسلونا سه گانه تاریخی را به دست آورد.

آخرین بازی اسپالتی به عنوان سرمربی ناپولی در 3 ژوئن خواهد بود که او به مصاف سمپدوریا خواهد رفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا