اخبار ورزشی

حفظ جایگاه پنجم و هفتم برای ایرانی ها/ سپاهان و شاملی آماده گام نهایی هستند!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، یک روز مانده به پایان 25 رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۳ هندبال مردان به میزبانی ایران و استان اصفهان امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۰۲ چهار تیم برای کسب مقام‌های پنجم، ششم، هفتم و هشتم در دو بازی به مصاف هم می‌روند. با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دیروز مرحله نیمه نهایی این مسابقات پیگیری شد که نتیجه آن صعود بود ستاره بحرین و الدحیل قطر با پیروزی قاطع مقابل آل رایان قطر و الکاظمه بحرین به فینال جام باشگاه های هندبال آسیا و در نتیجه تیم ها صعود کردند الرایان قطر و الکاظمه بحرین که در گروه اول در کنار هم قرار داشت باید در دیدار رده بندی به مصاف هم برود.

نماینده عمان – نزاجا شهید شاملی ایران

امروز اما دو بازی برای ایران حال و هوای دیگری دارد. وی در اولین دیدار نیروی زمینی ایران از ساعت 15 به مصاف نماینده عمان می رود. نزاجا شهید شاملی پس از ناکامی در صعود از گروه مرگ مسابقات و کسب مقام چهارمی، پس از ناکامی در راهیابی به جمع چهار تیم برتر در دومین تجربه آسیایی خود، برای رتبه های هفتم و هشتم بازی کرد و امید زیادی به قهرمانی در فینال دارد. این بازی خاطره ای بهتر از بیست و پنجمین دوره جام باشگاه های آسیا خواهد بود.

نماینده عمان تیم ضعیف و ضعیفی نیست و قطعا با جایگاه مناسب تری از ایران و اصفهان می آید. عمانی ها در گروه اول تنها توانستند نماینده هند را شکست دهند و مقابل هر سه تیم الریان قطر، الکاظمه از کویت و سپاهان از ایران شکست خوردند. اردوی شهید شمالی پس از شکست تنها باشگاه جونیور از چین و تاشکند از ازبکستان، مقابل سه تیم بزرگ و مدعی شکست خورد و به این ترتیب مانند سایر تیم های ایرانی از صعود به نیمه نهایی بازماند. اگر شهید شاملی بتواند با تمام توان وارد میدان شود، انتظار دارم به جای هشتم، هفتم شوم.

سپاهان ایران – الکویت کویت

از ساعت 17 سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان قطعا پس از چند روز شاهد خیل عظیم تماشاگران اصفهانی خواهد بود. سپاهان به عنوان دومین نماینده ایران برای کسب مقام های پنجم و ششم باید به مصاف تیم سرسخت و سرشناس الکویت برود. شاگردان وسلین ویوویچ در مرحله گروهی به اندازه تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی امتیاز کسب کردند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر و بدشانسی عجیبی که نصیبشان شد از رسیدن به جمع چهار تیم برتر بازماندند. البته طلایی ها از هر نظر آماده شده اند تا در این شرایط بهترین نتیجه را کسب کنند.

جایگاه پنجم و هفتم را برای ایرانی ها حفظ می کنند/ سپاهان و شاملی آماده گام نهایی هستند

از سوی دیگر الکویت کویت که زمانی مدعی این عنوان بود، در گروه دوم اسیر مسابقات هندبال شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. الکویتی ها با غلبه بر نجمه فینالیست این دوره در دیداری مهم به نیمه نهایی نرسیدند اما در نهایت باید برای عناوین پنجم و ششم با میزبان رقابت کنند. بازی امروز برای هر دو تیم بسیار مهم است زیرا آنها می خواهند حداقل رتبه پنجم را برای خود به دست آورند. سپاهان که آخرین بار در سال 2004 چهارم شد، حالا به دنبال این است که جام را در زمین خود با امتیاز بالا به پایان برساند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا