اخبار روز سینما

جان ویک

ساخته شدن پروژه ناتمام به دست استیون اسپیلبرک: به لطف «استون اسپیلبرگ» و «اچ‌بی‌او» به نظر می‌رسد که قرار است تا مدتی دیگر یکی از بهترین فیلم‌هایی باشد که هیچ وقت به مرحله تولید و اکران نرسیده است. های های های های های های های خود ببینیم. در طول برگزاری فیلم بین المللی برلین، اسپیرگ اعلام کرده است در حال کار بر یک پروژه بزرگ است و قصد پروژه ناپلئون از استنلی استنلی کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک کوبریک.

بحث ادامه دادن ساخت این پروژه مدت هاست که مطرح شده است. برای اولین اسپیلبرگ در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که این پروژه بعد از آن درگیر دیگر پروژه هایش شد. اما در سال ۲۰۱۶ شبکه اچ‌بی‌او به این پروژه پیوست از آن زمان خبر درمورد درمورد این پروژه نشد.

با وجود این هنوز ساخت این پروژه به صورت اعلام نشده است، اسپیلبرگ در صحبت هایش اشاره ای می کند که این سریال در مرحله توسعه است و یا خیر خیر و شبکه اچبی‌او هنوز به صورت رسمی سفارش ساخت این سریال را می دهد.

احتمالاً از نام پروژه متوجه می‌شود که این پروژه یک بیوگرافی از امپراتور یعنی ناپلئون ناپلون بناپارت بناپارت کوبریک است پس از تحقیق و تفحص بسیار زیاد، ساخت آن را می‌دانست اما ساخت چنین فیلمی در آن زمان شرکت‌های سازنده فیلم‌سازی به حساب می‌آیند. آمد. گفته می شود که کوبریک بعد از تحقیقاتی که انجام داده بود برای ساخت فیلم بری لیندون (بری لیندون 1975) استفاده کرده است.

تا لحظه این خبر در تاریخ 5 اسفند سال هیچ اطلاعات دیگری در پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا