اخبار روز سینما

میلیاردر شدن جان ویک تنها با فروش یک فیلم!

«جان ویک» اکنون رسماً یک مجموعه میلیارد دلاری است.

طبق گزارش Variety، فروش بلیت سریال اکشن Lionsgate با نقش کلیدی کیانو ریوز در باکس آفیس جهانی از یک میلیارد دلار گذشت. با فروش موفق چهارمین فیلم، مجموع فروش این 4 فیلم به 1.011 میلیون دلار رسید.

فیلم «جان ویک: فصل چهارم» با فروش 425 میلیون دلاری بیشترین فروش را به دست آورده است. آخرین فیلم این مجموعه که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده و پرهزینه ترین فیلم این مجموعه است در ماه مارس با 73.5 میلیون دلار اکران شد و رکورد فروش فرنچایز جدیدی را به نام خود ثبت کرد.هالیوود در آمریکا.

«جان ویک» از معدود فیلم هایی است که در تمام قسمت های خود موفقیت بیشتری کسب کرده است. اولین فیلم این مجموعه در سال 2014 به فروش 86.1 میلیون دلاری دست یافت، اما در بازار داخلی به خوبی عمل کرد. این دنباله در سال 2017 با 174.3 میلیون دلار اکران خود را به پایان رساند و سومین فیلم با نام “Parablem” در سال 2019 با 328.3 میلیون دلار در سراسر جهان از روی پرده سینما رفت.

جو دریک، رئیس لاینزگیت، این فیلم را نقطه عطفی خواند و کار خارق‌العاده چاد استاهلسکی و کیانو ریوز به همراه باسیل ایوانیک و اریکا لی را تایید کرد. وی افزود: آنها ماموریت خود را پیشی گرفتن از هر فیلم قبلی می دانند و ما نمی توانیم بیش از این از مخاطبان جهانی سینما تشکر کنیم که ما را به این دستاورد باورنکردنی سوق دادند.

چاد استاهلسکی آخرین فیلم «جان ویک» را نیز کارگردانی کرده است که در آن جان ویک به مبارزه خود علیه یک سازمان قدرتمند ادامه می دهد.

گفته می شود پنجمین ماجراجویی «جان ویک» نیز در حال ساخت است اما چیزی از سوی تهیه کننده تایید نشده است. با این حال، یک اسپین آف با عنوان “بالرین” نیز در دست ساخت است و ریوز و بقیه بازیگران برای بازی در این فیلم با بازی آنا دی آرماس بازگشته اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا