اخبار ارز دیجیتال

جامعه بلاک چین درباره کلاهبرداری های پونزی هشدار می دهد

هشدار انجمن بلاک چین در مورد کلاهبرداری های پونزی اولین بار در پی ام آپ – زندگی با فناوری ظاهر شد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

جامعه بلاک چین هشداری صادر کرد کلاهبرداری پونزی برای کاربران ارسال می شود. البته از دست دادن این مشکل عمدتا برای تازه واردان است.

یکی از روش های رایج در بلاک چین، کلاهبرداری پونزی مدت زیادی است که دست اندرکاران این عرصه در رنج هستند. حال طبق این خبر انجمن بلاک چین نسبت به شیوع کلاهبرداری با این روش هشدار داده و بیان می کند که در این نوع کلاهبرداری افراد جدید قربانی می شوند و به نوعی سود پروژه های مختلف به جیب افراد مجرب می رود.

بیشتر بخوانید: کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار توقف طرح ریال دیجیتال شد

طرح پونزی در کمین است

یکی از روش های معروف کلاهبرداری، روش به اصطلاح «پونزی» است که بر اساس طمع افراد است. در این روش سود از طریق پولی که توسط افراد جدید یا حتی خود اعضا ارائه می شود به اعضای پروژه پرداخت می شود.

در اکثر پروژه‌هایی که از این روش استفاده می‌کنند، به افراد وعده درآمدهای خوش تیپ و اغلب ثابت داده می‌شود که سپرده اولیه برای بازندگان، آنها عضویت در یک “طرح” یا یک “صندلی” در پروژه دارند.

در این پروژه ها ممکن است عده ای نیز سود دریافت کنند اما در یک نقطه کلاهبردار پروژه را به طور کامل متوقف می کند و دیگر امکان دسترسی به سایت یا پروژه وجود نخواهد داشت.

طرح پونزی در کمین است

اخیرا افرادی با چندین فالوور در شبکه های اجتماعی این نوع پروژه را ارائه کرده اند. مسؤولیت و مالکیت پروژه قطعاً به عهده شخص ارسال کننده است و مردم باید به این وعده ها توجه داشته باشند پرداخت سودهای کلان و ثابت در طول زمان نشانه پونزی بودن یک پروژه است و بهتر است قبل از ورود آن را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

  • پیش بینی Dogecoin در سال 2023; پیش بینی قیمت DOGE، آینده و نقشه راه
  • پیش بینی قیمت ریپل در سال 2023; نقشه راه و آینده XRP
  • پیش بینی شیبا اینو در سال 2023; پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه SHIB

نظر شما درباره هشدار جامعه بلاک چین در مورد طرح های پونزی چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

هشدار انجمن بلاک چین در مورد کلاهبرداری های پونزی اولین بار در پی ام آپ – زندگی با فناوری ظاهر شد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا