اخبار تهران

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

به گزارش خبرنگار بازار، سردار حسن مومنی صبح آدینا در حاشیه سفر به سمنان برای بازدید از وضعیت ترافیکی راه های این استان و در گروه خبرنگاران، درباره موج بازگشت مسافران نوروزی گفت: لازم است مقدمات بازگشت مسافران نوروزی به ویژه در نقاط پرتردد کشور اندیشیده شده است. بوده است

وی با اشاره به این تمهیدات گفت: مسیر جنوب به شمال در محور چالوس به تهران به صورت همزمان در روزهای دوازدهم و چهاردهم. فروردین ماه 1403 یک طرفه اعلام می شود تا مسافرانی که از استان های شمالی قصد بازگشت به تهران را دارند شاهد مشکل ترافیک سنگین نباشند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه امروز شاهد ترافیک سنگین اما روان در بیشتر جاده های کشور هستیم، تاکید کرد: محورهای شمالی کشورمان مانند هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگین دارند.

مومنی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی به مشهد مقدس و خروجی از این شهر نیز با ترافیک سنگین اما روان مواجه است، گفت: مسافران هنگام بازگشت از سفرهای نوروزی باید زمان بندی لازم را داشته باشند تا گرفتار ترافیک سنگین نشوند.

وی با بیان اینکه استراحت در استراحتگاه ها و ایستگاه های نوروزی در بین راه به رانندگان و مسافران در ایام نوروز توصیه می شود، گفت: خستگی بزرگترین عامل واژگونی خودروها در جاده های کشورمان است و رانندگان باید مراقب این موضوع باشند.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا