اخبار روز سینما

ثریا قاسمی بالاخره به دیدن گوگوش رفت


به گزارش مگتو به تازگی عکسی از ثریا قاسمی در کنار گوگوش در فضای مجازی منتشر شده است که هنوز صحت یا دروغ بودن این عکس تایید نشده است. ثریا قاسمی قبل از انقلاب با گوگوش رابطه دوستانه داشت. ثریا قاسمی بازیگر با تجربه سینما و تلویزیون ایران است که مدتی است کار نکرده است. ثریا قاسمی فرزند محروم حمیده خیرآبادی است. عکس بعدی ثریا قاسمی و گوگوش می فهمی

ثریا قاسمی فعالیت هنری خود را با گویندگی در اردو آغاز کرد و سپس به بازیگری پرداخت. در سال ۱۳۴۰ در ۲۱ سالگی در رادیو اردو که نیاز به گوینده داشت تست داد و پس از قبولی در رادیو شروع به کار کرد. او با هوشنگ لطیف در رادیو صداپیشگی کرد و سپس وارد تئاتر شد. در سال ۱۳۵۱ در سن ۳۲ سالگی با فیلم «آرامش در حضور دیگران» جلوی دوربین رفت.

ثریا قاسمی در سال 1352 با سریال «داستان عشق» وارد تلویزیون شد و تا انقلاب 1357 در سن 46 سالگی در فیلم «خانه ابری» ظاهر شد و یک سال بعد در دو فیلم سینمایی بازی کرد. او در سریال «کورتلار» به بازیگری بازگشت.

ثریا قاسمی درباره مادرش حمیده خیرآبادی گفت: مادرم تمام زندگی‌اش کار می‌کرد، مشغول فیلم‌هایش بود یا فعالانه در تئاتر کار می‌کرد، بنابراین زیاد زندگی نکرد و به سهم من بیشتر ماندگاری در کنار مادربزرگم بود. ” الان که در این سن هستم می فهمم که همه چیز کار نیست و نباید اینطور زندگی کرد اما با همه اینها مادرم با کاری که کرد به دین و جامعه خود خدمت کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا