اخبار روز سینما

ثروتمندترین بازیگر زن جهان کیست و چقدر درآمد دارد؟

یک نشریه فهرستی از ثروتمندترین زنان ایالات متحده را منتشر کرد. ریس ویترسپون توسط فوربس به عنوان ثروتمندترین بازیگر زن جهان معرفی شد.

به گزارش صبح به نقل از پارسینه: این نشریه فهرست به روز شده «ثروتمندترین زنان خودساخته آمریکایی» را منتشر کرد و ویترسپون را در رتبه 59 قرار داد.

طبق گزارش فوربس، دارایی خالص بازیگر «بلوند قانونی» ۴۴۰ میلیون دلار است.

این سایت فیلم نوشت: «شاندا رایمز» تهیه کننده سریال هایی چون «بریجرتون»، کمدین «الن دی جنرس»، «تیلور سویفت»، «ریحانا» و «مدونا» دیگر زنان این فهرست هستند. اگرچه هر چهار زن سابقه بازیگری دارند، اما حرفه اصلی آنها بازیگری نیست.

«دایان هندریکس» تاجر آمریکایی با 15 میلیارد دلار در صدر این فهرست قرار دارد، در حالی که ارقام دیگمودوری از دنیای مد و فناوری در زیر آمده است.

ویترسپون، 47 ساله، چندین فیلم تحسین شده منتقدان را در کارنامه خود دارد و اخیراً در کنار جنیفر آنیستون در برنامه تلویزیونی صبحگاهی اپل تی وی پلاس ظاهر شد. به گزارش «زنان جهان» او همچنین با ۳۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳ یکی از پردرآمدترین بازیگران سینما بود.

در سال 2021، ویترسپون شرکت تولید فیلم «هلو آفتابی» را در قراردادی 900 میلیون دلاری فروخت. او این شرکت را در سال 2016 برای ایجاد پروژه هایی با تمرکز بر داستان های زنان تاسیس کرد. «دروغ های کوچک بزرگ» و «برنامه صبحگاهی» از جمله این پروژه ها بودند. ویترسپون همچنان 18 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

«فوربس» به افرادی «خودساخته» می‌گوید که «شرکتی را تأسیس کرده‌اند یا به تنهایی و بدون به ارث بردن آن ثروت به دست آورده‌اند». برای محاسبه دارایی خالص افراد، این نشریه تحقیقات گسترده ای در مورد اسناد قانونی و سایر سوابق آنها انجام می دهد و با نمایندگان و کارمندان آنها مصاحبه می کند.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا