اخبار روز سینمافیلم و سریال

ثروتمندترین بازیگران ایرانی این بازیگران رکورد ثروت را شکستند

9 بازیگر مشهور و ثروتمند ایرانی را بشناسید.



به گزارش ورانساز:

9 بازیگر مشهور و ثروتمند ایرانی را بشناسید.

هدیه از تهران

با ثروتمندترین بازیگران ایرانی آشنا شوید

هدا تهرانی / ثروتمندترین بازیگران مشهور ایرانی هدا تهرانی (متولد 4) تیر 1351)، بازیگر و عکاس ایرانی. او برای بازی در فیلم های سرخ ها و چهارشان سوری برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد.

مهتاب باوقار

با ثروتمندترین بازیگران ایرانی آشنا شویدمهتاب کرامتی / ثروتمندترین بازیگران سرشناس ایرانی

مهتاب کرامتی (متولد 25) مهر 1349) بازیگر ایرانی است. او در رشته میکروبیولوژی تحصیل کرد و در سال ۱۳۷۵ از امین تارخ درس بازیگری گرفت. از سال 1996 به تلویزیون رفت و با بازی در مجموعه تلویزیونی مردان فرشتگان شناخته شد.

مهران مدیری

با ثروتمندترین بازیگران ایرانی آشنا شویدمهران مدیری / ثروتمندترین بازیگران سرشناس ایرانی

مهران مدیری (متولد 18) فروردین 1346) کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجله نیوزویک در مقاله ای او را بیستمین مرد قدرتمند ایران در سال 2009 معرفی کرد.

6. یکتا ناصر

یکتا ناصر در 12 آبان وی در سال 1357 در تهران به دنیا آمد. پدرش افسر بازنشسته و مادرش خانه دار است. در 19 سالگی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به دفاتر سینمایی مختلف رفت و در ممیزی ها شرکت کرد. بنابراین، او در نهایت برای بازی در سریال تلویزیونی گل های کاغذی انتخاب شد.

الناز شاکردوست

با ثروتمندترین بازیگران ایرانی آشنا شویدالناز شاکردوست / ثروتمندترین بازیگران سرشناس ایرانی

الناز شاکردوست (متولد 7) تیر 1363) بازیگر ایرانی. او در رشته تئاتر و بازیگری در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل کرد. او برای بازی در فیلم بد در الافزار مپچید (1397) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در فیلم مبارک (1394) برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره حافظ شد. او برنده و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی های شاکردوست، بازیگری در شب ماه کامل (1397) و ابلق نرگس آبیار (1392) شد.

مریلا زارعی

با ثروتمندترین بازیگران ایرانی آشنا شویدمریلا زارعی / ثروتمندترین بازیگران سرشناس ایرانی

مریلا زارعی (متولد 25) فروردین 1353)، بازیگر ایرانی. او برای فیلم های «سرزبه های جمعه» (1392)، «شیار 143» (1391) و «زیر سقف دودی» (1394) برنده سه جایزه از جشنواره فیلم فجر شد. زارعی برای مجموعه مانکن (2018) جایزه حافظ را دریافت کرد.

محمدرضا گلزار

با ثروتمندترین بازیگران ایرانی آشنا شویدمحمدرضا گلزار / ثروتمندترین بازیگران سرشناس ایرانی

محمدرضا گلزار (متولد 1) فروردین 1356) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۴ پردرآمدترین بازیگر ایرانی شد. V یکی او یکی از گران ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار خرداد در سال 1402 اعلام کرد که با آیسان آقاخانی که در عرصه مدلینگ فعالیت می کرد ازدواج کرد.

مگتو

با ثروتمندترین بازیگران ایرانی آشنا شویدمگتو / ثروتمندترین بازیگران سرشناس ایرانی

مگتو تبریزی (متولد 1) دی 1350) بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی. او تا اوایل دهه 1370 تنها در تئاتر فعالیت داشت و سپس با حضور در مجموعه های تلویزیونی «همسران» (1373) و «خانه سبز» (1375) وارد تلویزیون شد. او برای بازی در فیلم قانع‌کاران (1390) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. جوان در دهه 1390 به عنوان مجری برنامه تلویزیونی خنده دار شناخته شد.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی / ثروتمندترین بازیگران سرشناس ایرانی

رهاورد فراهانی (متولد 19) تیر 1362) معروف به گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی است. او دختر بهزاد فراهانی بازیگر سینما است و فعالیت حرفه ای خود را با بازی در فیلم «درخت گلابی» (1376) آغاز کرد که برای این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شد. او در سال 2012 برای بازی در فیلم Aşk Sarma نامزد این جایزه شد و با فیلم بوتیک برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره شد.

Recent search terms:

  • بازیگران ثروتمندایرانی

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا