اخبار روز

ثبت نام سریع بدون قرعه کشی شروع شد / جدول قیمت

به گفته پی ام آپ، سایپا با صدور اطلاعیه ای از آغاز فرآیند ثبت نام خودکار متقاضیان کوییک آر و کوییک پلاس خبر داد. در آخرین پیشنهاد فوق العاده سایپا سند ماشین به مدت یک سال در رهن این خودروساز می باشد و هزینه های مربوط به رهن به عهده متقاضی می باشد.

متقاضیانی که پیامک پرداخت برای آنها از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می توانند از روز دوشنبه مورخ 01/03/1402 با مراجعه به سایت فروش آنلاین سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ با تکمیل اطلاعات شخصی و دریافت کاربر شروع کنند. کد، اقدام به واریز وجه و ثبت نام کنید.

متقاضیانی که در اردیبهشت ماه ماه سفارش خود را برای سایر محصولات در سامانه یکپارچه عرضه خودرو تغییر می دهند خودروسازان به محصولات گروه سایپا مراجعه کردند و درخواست خودرو کوئیک آر و پلاس با گیربکس اتوماتیک با اولویت ۱۴۰۲ تایید شد، می توانند در آخرین فروش فوری سایپا شرکت کنند.

ثبت نام سریع بدون قرعه کشی شروع شد / جدول قیمت

شرط مهم ثبت نام فوق العاده فروش سایپا 1402

1- محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی فقط می تواند یک خودرو ثبت نام کند

است.

2- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال می باشد.

3- متقاضی طی 48 ماه گذشته در سایپا اقدام به ثبت نام و صدور فاکتور وسیله نقلیه نکرده و طی 24 ماه گذشته نیز اقدامی نکرده است. ایران خودرو عدم

4- امکان ثبت نام متقاضیان با ثبت نام معتبر وجود ندارد.

5- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به عنوان نیابت وجود ندارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا