اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

آزمایش چت تیک تاک با بات هوش مصنوعی Tako را با هدف پیشنهاد محتوا به کاربران!

 

TikTok در حال آزمایش ربات چت هوش مصنوعی خود به نام Tako است که می تواند بر اساس درخواست کاربران، ویدیوهایی را به کاربران پیشنهاد دهد.

The Verge در گزارش خود در مورد چت بات توضیح می دهد که دانیل بوچوک از Watchful Technologies که تغییرات آتی را برای شرکت های Fortune 500 ردیابی می کند، ادعا کرد که اگر TikTok Tako را به طور گسترده عرضه کند، چت بات می تواند “جایگزین جستجو و تغییر اساسی ناوبری” برنامه شود. “.

در اسکرین شات هایی که بوچوک با The Verge به اشتراک گذاشته است، Tako در بالای آیکون های پروفایل کاربران در سمت راست ویدیوها دیده می شود. با ضربه زدن روی آن صفحه چت باز می شود که در آن می توانید سؤالات مختلفی بپرسید. هنوز مشخص نیست که TikTok از کدام مدل هوش مصنوعی برای تاکو استفاده خواهد کرد.

آزمایش محدود چت بات Tik Tok با کاربران فیلیپینی

اکانت توییتر تیک توک همچنین به این موضوع اشاره کرد: “ما در مراحل اولیه کاوش ابزارهای چت بات با آزمایش محدود تاکو با کاربران منتخب در فیلیپین هستیم. Tako ابزاری با هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند در TikTok جستجو و کاوش کنید.

Tako یک دستیار چت شخص ثالث است که برای کمک به شما در کشف محتوای سرگرم کننده و الهام بخش در TikTok طراحی شده است. “در حال حاضر هیچ برنامه ای برای آن فراتر از این آزمایش های اولیه وجود ندارد، اما ما از شنیدن بازخورد شما استقبال می کنیم و هیجان زده هستیم.”

جاش گربن، وکیل علامت تجاری، خاطرنشان کرد که TikTok اخیراً یک درخواست علامت تجاری برای یک “نرم افزار چت بات” به نام تاکو ثبت کرده است، که نشان می دهد شبکه اجتماعی چینی در حال آماده شدن برای انتشار گسترده تر آن است. TikTok که اخیراً با ممنوعیت ایالت مونتانا مواجه شده است، همچنین در حال آزمایش یک ویژگی آواتار تولید شده توسط هوش مصنوعی است، اما هنوز برنامه‌ای برای عرضه گسترده‌تر آن اعلام نکرده است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا