اخبار ورزشی

تیم ملی والیبال جوانان جزو 8 مدعی قهرمانی جهان است

 

به گزارش پی ام آپ، محمد وکیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان است که به همت تبریز برگزار می شود و این اردو فردا به پایان می رسد. تقریبا یک ماه از مهمانی هیئت والیبال آذربایجان شرقی و شهر تبریز می گذرد.

وی افزود: صبح ها در تراکتورسازی تمرین می کنیم. از گروه تراکتورسازی و بعدازظهرها در سالن تشکر می کنم پور شریفی تمرین را ادامه می دهیم. برنامه تمرینی چهار روز تمرین و یک روز استراحت بود که طبق برنامه مسابقات جهانی است و به تمام برنامه هایی که در تبریز داشتیم رسیدم و فردا با پایان اردو تبریز را ترک می کنیم. خاطرات خوب.

سرمربی تیم والیبال جوانان کشور افزود: جا دارد از مسئولان هیئت والیبال استان آذربایجان شرقی تشکر کنم. پس از بازگشت به تهران از 11 خرداد تا 26 خرداد، تمرینات در تهران ادامه دارد و از 27 خرداد برای شرکت در یک تورنمنت به قرقیزستان اعزام می شویم که تست آمادگی خواهد بود.

وی ادامه داد: قبل از حضور در مسابقات جهانی در تورنمنت برزیل شرکت می کنیم که با حضور تیم ملی این کشور و چند تیم قدرتمند دیگر برگزار می شود و بعد از برزیل ما را به آرژانتین می فرستند. ، جایی که فقط طول می کشد”.

مدیر فنی تیم والیبال کشورمان تاکید کرد: در مسابقات جهانی با تیم ها نیجریهکلمبیا، کره جنوبی و پورتوریکو چهار بازی پشت سر هم داریم. در مورد گروه بندی تیم ملی ایران باید بگویم که اگرچه از نظر نام حریفان چندان قوی نیستند اما در رده جوانان تیم های جدید هستند و نمی توان آنها را دست کم گرفت و همانطور که اطلاعات قوی در مورد آنها ندارند. ما ما هم هیچ اطلاعاتی از آنها نداریم.

وکیلی درباره شانس قهرمانی تیم والیبال جوانان ایران گفت: امید زیادی به تیم خود داریم. ما جزو 8 تیمی هستیم که برای قهرمانی رقابت می کنند. مسابقات مرحله دوم و سوم به صورت پلی آف انجام می شود. فکر نمی کنم بازی های پلی آف برای این گروه سنی مناسب باشد. میدانم چون بازیکنان تجربه بازی در مسابقات مرگ و زندگی را ندارند.

وکیلی درباره تیم ملی نوجوانان کشور افزود: هدف اول ایجاد آینده ای مناسب برای کودکان است. در بین 19 بازیکن، میانگین قد تیم دو متر و 11 میلی متر است که با روسیه قد دارد. بلندترین و از نظر سنی جزو 4 تیم جوان مسابقات هستیم. امیدواریم در آرژانتین نتایج خوبی بگیریم.

منبع: فارس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا