اخبار روز سینما

دلیل خوشحالی زیاد و بی سابقه تیلور سویفت!

دوستی «متی هیلی» و تیلور سوئیفت در اکتبر 2022 و در جریان ضبط آهنگ «Midnights» آغاز شد، درست مدتی پس از جدایی تیلور سویفت و جو آلوین در فوریه 2023، خبر رابطه آنها با متی هیلی منتشر شد. رسانه ها، این زوج جدید هالیوودی در چند هفته گذشته که بارها در اجراهای خود به رابطه خود اشاره کردند، هفته گذشته با حضور در انظار عمومی رابطه خود را به طور رسمی تایید کردند.

به گزارش پی ام آپ، تیلور در این کنسرت گفت: «هرگز در زندگی‌ام به این اندازه خوشحال نبودم، سرانجام زندگیم دیگه بی‌معنی نیست، از شما برای اینکه به کنسرت من آمدید تشکر می‌کنم، آهنگی که می‌خوام اجرا کنم یاداور خاطرات بسیار خوشی برای من هستش.»

تیلور: من هرگز در زندگی ام اینقدر خوشحال نبودم!
صحبت های تیلور با واکنش های متفاوتی از سوی رسانه ها و کاربران اینترنتی همراه شد، بسیاری از آنها با انتشار توییت هایی اطمینان دادند که حرف های او مربوط به رابطه جدیدش با ستاره موسیقی بریتانیایی “متی هیلی” است، به گفته طرفداران تیلور، او سرانجام توانست خوشبختی را پیدا کن با نامزد خود تجربه جدید.

برخی منابع نزدیک به تیلور سویفت نیز مدعی شدند که به زودی شاهد اجرای دو نفره خواهیم بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا