اخبار روز سینما

تیزر جدید فیلم The Flash منتشر شد

تی جدید فیلم The Flash منتشر شد: گزارش که حتماً در جریان هستید، فیلم فلش (The Flash 2023) ساخته شده است قرار است مدتی دیگر اکران خودش سینما را آغاز کند، حالا بعد از انتشار اولین تریلر، تیزری از این فیلم نیز منتشر شده است که می توانید در انتهای این پست منتشر کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

در این فیلم «بری آلن» و یا همان را می بینیم که برای قتل مادرش در زمان می کند و این سفر باعث تغییر برگشت ناپذیری در جدول زمانی می شود ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ شود شود بری پس این اتفاق از بتمن ، سوپرمن ، و ابرقهرمانان دیگر کمک می کند تا جهان را از دست ژنرال زاد زاد »که دوباره احیا شده است نجات دهنده و همه چیز را به حالت اول اول می رساند.

در ابتدا اشاره به گذشته تریلر و رسمی این فیلم منتشر می شود که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید این تریلر را می توان یکی از تریلرهای تمام دوران فیلم ابرقهرمانی دانست، این تریلر طرفداران ابرقهرمانی را به شدت مشتاق کرده است.

و اما جدید، بعد از دیدن فیلم شاید فکر نمی کنم این تیزر کوتاه ما مشت کند، اما این تیزر نیز از بهترین فیلم های ابرقهرمانی را می دهد.

از جمله بازیگرانی در این فیلم ایفای نقش کرده می توان اشاره کرد به: «ازرا میلر» در نقش بری بری آلن»؛ ” مایکل کیتون ” در نقش ” بتمن ”؛ «بن افلک» در نقش «بتمن»؛ «ساشا کالی» در نقش «سوپرگرل»؛ «مایکل شنون» در نقش «ژنرال زاد»؛ «ران لیوینگستون» در نقش «هنری آلن»؛ “ماریبل ودو” در نقش “نورا آلن” و “کرسی کلمونس” در نقش “آیریس وست”.

احتمالاً در بازیگران متوجه شدید که دو بار بتمن آورده است و این اشتباه تایپی یا چیز دیگری، مایکل کیتون و بن افلک در این فیلم نقش دو ورژن ورژن متفاوت از بتمن بتمن را بازی می کند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما را آغاز کند

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا