اخبار روز سینما

تیزر جدید فصل چهارم و نهایی سریال Barry منتشر شد

لیلا حاتمی که خارج از ایران است بیشتر به دلیل بازی فیلم جدایی نادر از سیمین اصفر شناخته می شود با فیلم جدید «مهدی مهدی» به نام زمانی که در ابدیت ابدیت عابدی عابدی عبدیت ابدیت در نام مهدی مهدی نوروزیان مهدی مهدی مهدیزمانی در ابدیت) به زودی به صحنه های جهانی باز خواهد گشت. با پی ام آپلودز همراه باشید

مهدی نوروزیان کارگردان بریتانیایی ایرانی تبار است که در ۱۹۹۹ ۱۹۹۹ فیلم «کشتن جو جو نامزد دریافت جایزۀ بهترین فیلم کوتاه اسکار شد و بعد از فیلم بلند لئو لئو ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ لئو لئو و شد. بعد از این دو فیلم اون به کارگردانی تبلیغات متفاوتی در این کار فرد برجاشیته ایجاد شد. چندی پیش نوروزیان برای ساخت دومین فیلم بلندش بعد از دو دهه به ایران بازگشت.

فیلم داستان مریم با بازی لیلا حاتمی را روایت می کند؛ سعید همسر محبوب مریم به شکل مرموزانه ای ناپدید شده است. مریم و ۱۲ ساله اش در بلاتکلیفی مانده اند به این امید زنده سعید سعید و برگشتنش اند. وحید برادر عاشق مریم می شود و قصد دارد ایفای نقش سرپرست خانواده را در زندگی مریم حضور داشته باشد که همین زندگی مریم را پیچیده تر می کند.

لیلا حاتمی درمورد این فیلم گفته: «ما نمی دانیم که سعید مُرده و یا فقط ما را به دلیرلی ت. نوروزیان در فیلمـش به عمد به این جزئیات نپرداخته است. چیزی که درمورد این فیلم جالبه اینه که در این فیلم دو دنیای موازی داریم یکی از موارد تجربیات و مشکلات مریم بعد از همسرش و دومی مربوط به زندگی اجتماعی است که مریم بهش بپردازد و جنبه های اجتماعی این زندگی که با آداب و سنن ایران ایران گره دارد.

فیلمنامه این مشترکاً توسط نوروزیان، سپیده قربانی و اصغری نوشته شده است فیلمبرداری این فیلم به مدت ۸۷ روز تهران، قشم، ورزنه و مازندران انجام شده است. تاریخ پخش و یا اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا