اخبار روز سینما

تیزر بخش دوم پارت سوم فصل آخر Attack on Titan منتشر شد !

پس از اینکه بخش اول پارت سوم فصل نهایی سریال حمله به تایتان منتشر شد، تیزر بخش دوم پارت سوم فصل آخر Attack on Titan نیز به انتشار رسید.

Attack on Titan به انتشار رسید و پس از آن تیزر رسمی بخش دوم فصل نهایی Attack on Titan منتشر شد، نشان از این دارد که تنها یک قسمت دیگر تا پایان این سریال حماسی ژاپسنی بان.

تیزر بخش دوم پارت سوم فصل آخر Attack on Titan

فصل چهارم و پایانی سریال، در سه پارت پخش شده است. اولین قسمت در دسامبر 2020، و به دنبال آن بخش دوم ژانویه 2022 پخش شد. قسمت سوم و (احتمالاً) پایانی دو نیمه پخش خواهد شد که یک ویژه آغاز شد، پاییز پاییز 2023، قسمت بعدی منتشر شد که هنوز اطلاعات دقیقی از آن آن را منتشر خواهد کرد. آن آن آن آن آن آن تیزر رسمی بخش دوم پارت 3 فصل نهایی حمله به تایتان منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید تیزر رسمی بخش دوم فصل نهایی Attack on Titan را ببینید:

تیزر رسمی بخش دوم پارت 3 فصل نهایی حمله به تایتان

اتک آن تایتان همان همان همان همان، مجموعه مانگای ژاپنی توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده است. این مجموعه ۹ سپتامبر ۲۰۰۹ در مجله بساتسو شونن می‌شد و در ۲۱ آوریل با ۳۴ جلد و ۱۳۹ پس از ۱۱ سال به پایان رسید.

داستان، اِرن یِگِر، خواهرخوانده اش میکاسا اَکِرمَن دوست این دو با نام آرمین آرلرت. پس از دیوار ماریا و شهر شیگانشینا توسط تایتان‌ها مادر اِرن به دست یک کشته می‌شود و او قسمی که انتقام مادرش را از تایتان‌ها می‌گیرند. او به همراه دوستانش به هنگ اکتشاف ملحق می‌شوند تا تایتان‌ها را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا