اخبار ورزشی

تمدید قرارداد ساپینتو با استقلال چه میشود؟

ما با ریکاردو ساپینتو جلسه ای برگزار کرده ایم. قرارداد ساپینتو بسته شده است و منتظر اولین نفر هستیم که پول را به حساب باشگاه واریز کند تا بتوانیم مطالبات ساپینتو و بازیکنان را پرداخت کنیم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. یک جام و یک قهرمانی در این بین وجود دارد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره دربی فینال جام حذفی ترکیه گفت: برایمان مهم نبود کدام تیم به فینال می رسد. حضور پرسپولیس قطعا انگیزه استقلالی ها را افزایش می دهد. با شناخت مربی و بازیکنان تیممان، مطمئنم بعد از اتفاقات مربوط به بازگشت به دربی لیگ، همه آنها برای رویارویی با پرسپولیس ثانیه شماری می کردند تا آن شکست را جبران کنند و هواداران را خوشحال کنند. .

کریمی در خصوص موضوع درخواست حضور داور خارجی در فینال دربی تصریح کرد: حاضریم تمام هزینه های حضور یک داور خارجی در فینال دربی را پرداخت کنیم. یک جام و یک قهرمانی است. به همین دلیل بر استفاده از داور خارجی در فینال دربی اصرار داریم. البته خدای ناکرده نمی خواهیم ارزش داوران ایرانی را کم کنیم اما در چند ماه گذشته تیم ما گرفتار اشتباهات داوری شد.

کریمی در خصوص صحبت های یحیی گل محمدی که گفته بود اگر مثل سرمربی استقلال رفتار می کردم، مادام العمر محروم می شدم، خاطرنشان کرد: عجیب است که مردم اینقدر زود رفتارشان را در حاشیه فراموش می کنند. در همین لیگ امسال سرمربی پرسپولیس اعتراض شدیدی به داوران برای قضاوتش کرده است. جالبه که خیلی زود رفتارشونو فراموش میکنن.

مدیرعامل موقت استقلال درباره تمدید قرارداد ساپینتو گفت: با ریکاردو ساپینتو جلسه ای برگزار کرده ایم. قرارداد ساپینتو بسته شده است و منتظر اولین نفر هستیم که پول را به حساب باشگاه واریز کند تا بتوانیم مطالبات ساپینتو و بازیکنان را پرداخت کنیم. قرار است وکیل او این هفته برای نهایی شدن تمدید قرارداد به ایران بیاید.

کریمی درباره بحث اسپانسری شریک اول گفت: با مسئولان این شرکت جلسه ای داشتیم و توافق شد که بخشی از مطالبات استقلال امروز و فردا پرداخت شود تا ما نیز برای پرداخت مطالبات اقدام کنیم. از کادر مربیگری و بازیکنان تیم».

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا