اخبار روز سینما

تکذیب خبر بازی نقش صدام توسط شهاب حسینی سوپر استار سینما [+عکس]

شهاب حسینی گفت نقش صدام را بازی نمیکنم. برای دیدن تصاویر از تکذیب خبر بازی کردن نقش صدام توسط شهاب حسینی همراه باشید.

واکنش تند شهاب حسینی به بازی کردن نقش صدام جنجالی شد. شهاب حسینی خبر بازی به عنوان صدام را تکذیب کرد. شهاب حسینی نقش صدام را بازی نمی‌کند. برای تماشای تصاویر و تکذیب خبر بازی کردن نقش صدام توسط شهاب حسینی ما را دنبال کنید.

تکذیب خبر بازی نقش صدام توسط شهاب حسینی سوپر استار سینما

واکنش جنجالی شهاب حسینی برای نقش صدام

شهاب حسینی با انتشار یک متن تند به شایعه بازی در نقش صدام واکنش نشان داد و نشت:

«پیرو دفاع از خود در برابر این موج تازه حمله به سایبری به این من کوچک، بایاد عرنض کن کن به کوچکترین اطلاعی از این فیلم قوی است و این شایعه را تکذیب می کنم. چرا که مطابق مرام نامه ای که در حرفه و زندگی خود به آن پایبندم، حتی در برابا کاط الهض ر به ایفای نقش شخصیت های منفور تاریخ، به شخص منفوری چون صدام که نامش خجا رخ ی نان غیور و برومند این سرزمین عجین است، نخواهم می شود. شد.

بیماری غرض ورزان که مدام در پی ایجاد شبهه و حمله به شخصیت اجتماعی اینجانب با رویشه جیب در جستجوند، از شناخت کافی از فکری و جهان بینی بنده دور و عاجزرند مکه به سنگ نشسته و در نهایت رو سیاهی نصیب آنها بوده است.

توصیه این من کوچک به آنها اینست که اگر آن توان و انرژی را که باعث تخریب دیمگران دیمگران نگردد، به واسطه آن موقتا تسکین میبخشید، صرف امور کار و زندگی خو، میک روز شما نیز از نعمت رضایت مندی در زندگی خود بهره مند می شود. ای داشتید که دیگر شفای خود را در زهرآب کین و بخل و حسد جستجو نمی کردید.

حال که بر عکس شما حس بنده کوچک برای شما ترحم است و برایتان به جهت شفای عاجل و کهد گ خدا دعا میکنم . بلکه از آتش درون خود رهایی یافتند. انشالله.

عکس تکذیب تند و تیز شهاب حسینی در نقش صدام

برای اطلاعات بیشتر:

تکذیب خبر بازی کردن نقش صدام توسط شهاب حسینی

به تازگی عکس‌هایی از حضور شهاب حسینی در تمرین تیم پیکان در فضای مجازی انتظفار ی جدید او سوژه داغ خبری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت. به طوری که گویا شهاب حسینی در گریم صدام است.

حامد بهداد در نقش قصی صدام، کامران تفتی در نقش عدی صدام وسعید راد در نقش عزرت ایزرت به نام “عامل اعصاب” (اشاره به بمباران شیمیایی حلبچه) بازی خواهند کرد.”

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا