اخبار روز

تپسل مجری انحصاری تبلیغات مگتو شد


به گزارش روابط عمومی تاپسل، آژانس تبلیغاتی دیجیتال تاپسل اخیراً به مشتریان خود امکان تبلیغات در تمامی قالب های تبلیغاتی از جمله همسان، همسان ویدیو، بنر کلیکی، بنر ثابت، ویدیوی پیش رول، گزارش آگهی و بک لینک را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. تمامی فضای تبلیغاتی خبرگزاری مگتو را انجام داده است.

مینا عابدی سرپرست گروه تحریریه تپسال در خصوص این همکاری می گوید: تپسال و مگتو در گذشته همکاری خوبی داشته اند و همین تجربیات خوب باعث شد تا در چند ماه اخیر سال 1402 همکاری جدیدی را با یکدیگر آغاز کنیم.

وی توضیح می دهد: مگتو همیشه یکی از پرترددترین و با کیفیت ترین خبرگزاری ها بوده است، پیش بینی ما این است که ماهانه بیش از 5 میلیارد برداشت تبلیغاتی در سایت مگتو داشته باشیم.

در ادامه عابدی ادامه می دهد: با توجه به اینکه همواره تقاضای تبلیغ کنندگان برای این سایت وجود داشته است، با اضافه شدن انحصاری تبلیغات رسانه ای مگتو به مجموع ظرفیت نمایش تبلیغاتی تپسال، بخش خوبی از نیازهای آگهی دهندگان را پوشش خواهد داد. پکیج تاپسال سایت های خبری سطح بالا را کامل کنید.

سرپرست گروه تحریریه تپسل در پایان تاکید می کند که علاوه بر تبلیغات، همکاری های بعدی نیز بین تپسل و مگتو ایجاد خواهد شد.

به نظر می رسد باید منتظر خبرهای بیشتری از ادامه همکاری تپسال با ناشران بزرگ کشور باشیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا