اخبار روز سینما

توهین بی شرمانه پدر آرات به مردم ایران!

به نظر می رسد پدر آرات حسینی از دست مردم ایران و طعنه‌هایی که به او می‌زنند حسابی کلافه شده است.

پی ام آپ امروز، پس از اختلافات باشگاه سپاهان و پدر آرات حسینی، نوک پیکان انتقادها در فضای مجازی به سمت پدر آرات حسینی نشانه رفت.

پس از آن بود که عصبانی شد و متنی تند و توهین آمیز علیه مردم ایران منتشر کرد.

پدر آرات به مردم ایران توهین آشکاری کرده است.

افشاگری تکان دهنده سپاهان از آرات حسینی

ساعاتی پس از شوخی تند پدر آرات حسینی، چهره مشهور اینستاگرامی با جدایی اش از سپاهان، مدیر آکادمی زردپوش اصفهانی در اظهاراتی جدید به این اظهارات واکنش نشان داد و تمرین انفرادی  را خطری برای سلامتی آرات خواند.

مدیر آکادمی سپاهان درباره آرات حسینی گفت:  این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگران هستیم.

اگر خارج از رفتارهای کودکانه پسرم با فشار زیادی برخورد کنم و به او به عنوان یک بزرگسال نگاه کنم، ممکن است کودک دچار مشکل شود.

وقتی این پسر به تمرین رسید، دیدیم که دستش را روی سینه‌اش گذاشته است، او خسته و تحت فشار تمرینی سنگین به نظر می‌رسید.

چند بار دیده ایم که این کودک را صبح ها بدون هماهنگی با مربی و ما به ورزشگاه آورده و با او هوازی کار می کند، بدون اطلاع مربی بدنساز و هماهنگی با باشگاه.

این رفتارها را با این بچه داشتند و خطرناک بود و ممکن بود اتفاقی برای این بچه بیفتد. وقتی در قالب نبودند. این احتمال وجود داشت که این مسئولیت (به خطر انداختن سلامتی آرات) به گردن باشگاه بیفتد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا