توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things در نتیجه اعتصاب نویسندگان هالیوود

ما سعی کردیم در مقاله تولید فصل پنجم سریال Stranger Things با اعتصاب نویسندگان هالیوود فلج شده است

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

در پی اعتصاب نویسندگان آمریکایی، برادران دافر اخیرا اعلام کردند ساخت فصل پنجم سریال را متوقف می کنند چیزهای عجیب آنها برای مدت نامعلومی داده اند.

از پنجشنبه هفته گذشته شروع شد. اعتصابات ملی نویسندگان هالیوود به دلیل دستمزد پایین و امنیت شغلی آنها، موجی از تعطیلی نمایش ها و فیلم ها از شنبه شب زنده تا پیش تولید نامحدود در Blade وجود داشته است.

حتی الان ساخت فصل پنجم سریال را متوقف می کنند چیزهای عجیب این سریال به عنوان یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین سریال های سال های اخیر تحت تاثیر این اعتصاب ها خبرساز شده است. در همین راستا، برادران دافر با انتشار توییتی در صفحه نویسندگان سریال Stranger Things در توییتر، از توقف تولید فصل پنجم و پایانی این سریال خبر دادند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال اکشن. [30 عنوان برتر]

تولید فصل پنجم سریال Stranger Things به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد

در همین راستا برادران دافر اعلام کردند که اگرچه درگیر مراحل اولیه تولید و همکاری مجدد با بازیگران و تیم سازنده فوق العاده سریال هستند، اما شرایط شروع فیلمبرداری و مراحل تولید آخرین فصل سریال. چیزهای عجیب در زمان اعتصاب نویسندگان در دسترس نیست. این دو با اعلام حمایت از این اعتصاب ملی و فلج کننده ابراز امیدواری کردند که هر چه سریعتر توافقی عادلانه بین طرفین برای از سرگیری کارشان حاصل شود.

تولید فصل پنجم سریال Stranger Things متوقف شد

طبق برنامه بالا، قرار بود فیلمبرداری فصل آخر سریال رویدادهای ناآشنا از ماه جاری آغاز شود، اما هیچ زمان مشخصی برای از سرگیری تولید این سریال اعلام نشده است. اگرچه منابع مختلف از احتمال کم تاثیرگذاری این رویداد بر برنامه زمانبندی ساخت پروژه های بزرگی مانند سریال چیزهای غریب 5 اگر این اعتصاب طولانی نشود گزارش می دهند اما قطعا تمدید این اعتصاب تاخیرهای زیادی را به همراه خواهد داشت که نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

از جمله بازیگرانی که احتمالا در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور خواهند داشت می توان به میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوآ اشنپ، سدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، اشاره کرد. آنها خاطرنشان کردند: کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمپبل باور. مانند چهار فصل قبل، برادران دافر برای ساخت این فصل همکاری خواهند کرد.

طبق انتظارات، فصل پنجم سریال Stranger Things در 8 قسمت تولید و در سال 2024 از نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساخت فصل پنجم سریال را متوقف می کنند چیزهای عجیب چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار سینما و تلویزیون. به موارد تکراری بچسبید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *