اخبار روز سینما

به دنیا آمدن هفتمین بچه رابرت دنیرو قبل از تولد 79سالگی

رابرت دنیرو چند ماه قبل از تولد هشتاد سالگی خودفاش کرد که برای هفتمین بار پدر شده و تولد هفتمین فرزندش را جشن گرفته است.

به دنیا آمدن هفتمین بچه رابرت دنیرو قبل از تولد 79سالگی

رابرت دنیرو بازیگر مشهور و موفق هالیوود صبح امروز تولد هفتمین فرزندش را در سن 79 سالگی جشن گرفت.

رابرت دنیرو اعلام کرد که برای هفتمین بار پدر شده است. برنده اسکار این خبر را در طی یک مصاحبه تبلیغاتی برای آخرین فیلمش، درباره پدرم، به اشتراک گذاشت.

این فیلم کمدی اواخر این ماه اکران می شود.

در این مصاحبه از رابرت دنیرو در مورد شش فرزندش پرسیده شد: می دانم که شما شش فرزند دارید. اینجا بود که دنیرو این خبر خوشحال کننده را به اشتراک گذاشت و برخی اطلاعات نادرست در مورد خانواده اش را اصلاح کرد.

برنده اسکار گفت: در واقع هفت فرزند. من به تازگی تولد هفتمین فرزندم را جشن گرفتم. رابرت دنیرو یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود از اوایل دهه 70 است.

این بازیگر در زندگی خصوصی خود بسیار محافظه کار است و فاش نکرده است که همسر جدیدش و مادر هفتمین فرزندش کیست. سخنگوی رابرت دنیرو نیز تولد پسر جدید او را تایید کرده است.

6 فرزند این بازیگر از سه همسر مختلف!

رابرت دو فرزند بزرگ خود را با همسر اولش دایان ابوت به اشتراک می گذارد. زندگی این زوج از سال 1976 تا 1988 به طول انجامید. آنها پدر و مادر دارنا 51 ساله و رافائل 46 ساله هستند.

دنیرو همچنین دارای دو پسر به نام های جولیان و آرون 27 ساله است. مادر این دوقلوها، شریک سابق دنیز، توکی اسمیت است.

گفته می شود این زوج از حدود سال 1988 تا سال 1996 از هم جدا شدند.

رابرت همچنین یک پسر 25 ساله به نام الیوت و یک دختر 11 ساله به نام هلن دارد. مادر او گریس هایتاور بازیگر هالیوود است. گریس و رابرت در سال 1997 ازدواج کردند و طبق گزارش ها در حدود سال 2018 از هم جدا شدند.

رابرت دنیرو در مصاحبه اخیر خود درباره پدر بودن صحبت کرده است. این بازیگر اعتراف کرده است که اگرچه به عشق ورزیدن به کودکان اعتقاد دارد، اما گاهی اوقات باید نسبت به آنها والد سختگیر باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا