اخبار روز سینما

تولد هفتمین فرزند این بازیگر در 79 سالگی!

روز گذشته در سن 79 سالگی “رابرت دنیرو” اعلام کرد که فرزند هفتم خود را از نامزدش “تیفانی چن” به دنیا آورده است!

به گزارش پی ام آپ- اگرچه خبر تولد پسر رابرت دنیرو باعث تعجب بسیاری از طرفداران او شد، اما این بازیگر از تولد هفتمین فرزندش تعجب نمی کند و می گوید این یک بارداری برنامه ریزی شده بوده است.

در اولین نمایش «درباره پدرم» سه شنبه شب، یکی از خبرنگاران پیج سیکس از دنیرو پرسید که آیا از پدر شدن دوباره در سن 79 سالگی تعجب کرده است؟ با قاطعیت جواب داد: نه.

تولد هفتمین فرزند این بازیگر در 79 سالگی!

پیش از این، نمایندگان این ستاره سینما اعلام کرده بودند که او به فرزند دیگری خواهد آمد، اما نام، جنسیت و هویت مادر نوزاد را اعلام نکردند.

با توجه به عکسی که چند ماه پیش از نامزد بسیار جوان‌ترش تیفانی چن منتشر شد، این احتمال وجود دارد که او مادر نوزاد جدید دنیرو باشد.

این زوج در سال 2015 سر صحنه فیلمبرداری «کارآموز» با هم آشنا شدند و سال بعد در سفری به اسپانیا دیده شدند.

دنیدنیرو دختر ۵۱ ساله‌ای به نام درنا دارد که در سال ۱۹۷۱ با همسر سابق دیان ابوت به فرزندی پذیرفت. آن‌ها همچنین پسری ۴۶ ساله به نام رافائل دارند.

او همچنین پدر آرون و جولیان دو قلوهای ۲۷ ساله با دوست‌دختر سابق توکی اسمیت و همچنین الیوت ۲۵ ساله و هلن ۱۱ ساله با همسر سابق گریس هایتاور است – که در سال ۲۰۱۸ پس از بیش از دو دهه زندگی مشترک از او جدا شد

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا