اخبار روز سینما

تولد غم انگیز پسر ماه چهره خلیلی بازیگر مرحومه [+عکس]

عکس تولد پسر ماه چهره خلیلی باعث ناراحتی کاربران مجازی شد. تولد غم انگیز پسر ماه چهره خلیلی بسیار ناراحت کننده است. برای تماشای تصاویر همراه ما باشید.

تولد پسر خانم بازیگر بعد از فوت مادرش این روزها باعث ناراحتی همه مردم شده است. همسر ماه چهره خلیلی تولد پسر ماه چهره بدون حضور مادر را در اینستاگرام منتشر کرده است. در ادامه برای دیدن عکس تولد یادگاری ماه چهره خلیلی همراه ما بمانید.

تولد غم انگیز پسر ماه چهره خلیلی بازیگر مرحومه

جشن تولد پسر ماه چهره بدون مادر

ماه چهره جوان و دوست داشتنی سینمای تلویزیون ایرانی بود و محبوبیت بسیاری از بازیگران بین مردم. وی دو سال پیش در مرداد ماه سال ۹۹ به علت بیماری سرطان فوت کرد. ازدواج این بازیگر محبوب با شوهرش یک پسر به نام پرواز است.

طناز رهبری خواهر بزرگتر و ناتنی ماه چهره خلیلی پیش عکسی منتشر کرد که در آن خواهرش دلتنگی کرد در عکس عکس پرواز پسر ماه چهره خلیلی است که بعد از فوت مادرش بزرگتر شده است.

پرواز ، مرحومه ماهچهره خلیلی بازیگر دوست داشتنی در انگلیس زندگی می کند به مدرسه.

مثلا:

آخه دورت بگردم خاله، بمیرم برات که نیستم پیشت، عشقم، نفس من که روز به روز بیشت. پرواز قشنگم. عکس تولد غم انگیز پسر ماه چهره خلیلی دل همه را به درد آورد.

پسر ماه چهره خلیلی بعد از فوت مادرش

تصویر پرواز یادگاری ماه چهره خلیلی را در تولدش مشاهده می کنید:

ماه‌چهره خلیلی در مرداد ماه متولد شد و بازیگر بسیار استعداد ایرانی بود. ماه‌چهره خلیلی در طول حرفه بازیگری خود در بیش از ۳۰ اثر ایفای نقش کرد و بسیمار موف. وی با کار سینمایی خود مانند بازی در فیلم سیاه پس از ۲۲ سال ایران آمد و معروف شد در یک دوره فعالیت بعدی بازیگری خود با شرکت در کلاس‌های کلاس‌های بازیگری و کارگردانی در مؤسسه مؤسسه و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴.

پس از این که از آشنایی با ماه چهره خلیلی و ابراهیم اشرفی گذشت، تصمیم گیری برای آشنایی بیشتر ۳ ماه نامزد شود. آشنایی با این زوج هنرمند سر یک فیلم اتفاق می افتد که همسرش مدیر فیلمبرداری آن بود

ماه چهره خلیلی وقتی پسرش خیلی کوچک بود، دار فانی را وداع گفت. او نمونه مهربان برای پسرش بود، اما پدری که پسرش به مادری مادری نیاز دارد او درگذشت. پرواز پسر ماه چهره دو سال است که مادرش را از دست داده و تک فرزند است و هیچ خواهر خواهر د خواهر د .

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا